Mutsi vei -99 Ford Focuksen(jo peräti 60 00km mittarissa) katsastukseen viime keväänä. Kaikki oli kunnossa paitsi ajovalojen korkeussäätö ei toiminut. Inssi sanoi: et menkööt nyt mutta seuraavalla kerralla täytyy toimia.
No nyt mutsi ostaa tässä kuussa uuden auton ja oli huolissaan viasta kun pitäis taas katsastaa ennen kun myydään itse(kyl on törkeitä noi vaihtotarjoukset liikkeissä). No mutsihan puhui asiasta mulle tietty vasta nyt ja sanoin et katsotaan. Focus käyntiin, valot palaa, joo ei toimi säätö. Ai niin tässä on ajovaloautomatiikka joten käännetääs valokatkasija päälle asentoon ja kas kummempaa säätöhän toimii niinkuin pitääkin.
Kyllä oli taas asiantunteva Inssi, mut sattuuhan sitä. Ainut oli vaan et jos mutsi ei olis asiasta sattumalta mulle maininnut niin olisi auto nyt jossain korjaamolla korjattavana turhaa. Ja minkähänlaisen laskun ne siellä olis keksinyt veloittaa eläkeläiseltä olemattomasta viasta.
Nyt kun se kai viedään huoltoon ennen myyntiä pitäis kai mainita "vika" samalla ja katsoo miten asia "korjataan".
LR D
V stw
G III GT
RYry,SSG,HSC,AL,PS.Com,Rääkyjä ry,EN MUISTANUT!!,On mutta en käytä!