Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.06.2026, 08:28
sirrom sirrom ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.05.14
Sijainti: uusimaa
Viestit: 274
Perusasetus

Hilux LN110 vilkkurele.


Onko tietoa voiko alkuperäisen vilkkureleen vaihtaa elektrooniseen vai tuleeko ongelmia sähkön kanssa.
Ongelmana on se että takavilkuista ryöstetään peräkärryyn sähköt ja haluaisin tehostaa tavallisella releellä mutta ei onnistu alkuperäisen vilkkureleen kanssa sillä vilkkuvat kuten jos lammpu olisi rikki eli nopeasti kun vastusta on liian vähän ainakin ilman peräkärryä kytkettynä.
Tai onko muita ehdotuksia

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.06.2026, 09:09
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.774
Perusasetus

Alkuperäisestä releestä kun katkaisee yhden vastuksen jalan niin saa led vilkut ainakin pelittämään normaalia tahtia. Haittapuolena ei sit enää ilmoita rikkoutuneesta polttimosta nopealla vilkkumisella.
Näin ainakin LJ.ssä, mut eiköhän noissa sama rele ole.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Vilkkurele rangeen 1989 Eemeli06 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.12.2024 21:30
Led vilkkurele suzukiin mikkosa Tekniikka & Jutustelu 4 09.02.2015 19:40
vilkkurele? jani78 Tekniikka & Jutustelu 9 28.08.2012 21:10
Vilkkurele ledilampuille Paavo Tekniikka & Jutustelu 6 04.06.2010 21:35
BJ:n vilkkurele plejman Tekniikka & Jutustelu 6 26.05.2009 16:45


Sivu luotu: 17:13 (GMT +2).