![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() LJ koneenvaihtoPahus. Korkkasi lennossa LäJän kampiakselin etustefa ja senverran ehti käymään kuivana, että kampiakselin laakerit kolisevat. Tietääkö joku, käykö vm. -89 LJ:n 2L-T koneen tilalle 2L-IIT yläturbolla ns. heittämällä. Mitä muutoksia mahdollisesti vaaditaan? Ilmeisesti lohko on molemmissa sama, mutta ainakin kansi ja kampiakselin laakerointi eroavat toisistaan. Saisi tuolla swapilla hieman tehoa ja vääntöä lisää. Ja toinen syy on se, että tuota 2L-T:tä on rajallisesti saatavilla vähänajettuna. HJ61 -90 & LJ70 -89
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
WinXP: koneenvaihto | Paavo | Software | 6 | 29.03.2006 15:35 |
SJ410 koneenvaihto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2005 22:46 | |
Keltaisen koneenvaihto | Ex_inkkari | Chit-Chat | 27 | 09.06.2005 21:53 |
Suzukin koneenvaihto | Nico_de_Nirvi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.10.2004 14:36 |