|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
300 landruiser vetoakseli murheitaOsaako joku nyt neuvoa tyhmää. Kaverin puolesta kyselen. Kun sillä on vm.07 120 (300) landcruiser. ja siinä vuotaa etuperän kuskin puoleinen vetarin stefa. Ollaan tätä räjäytyskuvaa ihmetelty kun kannattaako stefaa vaihtaa kun kokeilee vetoakselia niin sei heiluu reilusti perän sisältä. Eli onko vetari tuettu mitenkään perän sisältä. Kun käsittääkseni tämä 41311A on vain perämurikan laakeri. Onko vetarille omaa laakerointia vai onko se vain perän boorin sisällä ja keikkuuko se sieltä asti.
|
#2
|
||||
|
||||
Mikä ihmeen 120-sarjan 300 Cruiseri?
On siellä neulalaakeri: https://www.amayama.com/en/part/toyota/9036435010 Sinne myydään kovaa holkkia tilalle: https://eastcoastgearsupply.com/i-85...e-bearing.html |
#3
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
Pakko koittaa perustella omia puheita.
Eli malli on tosian 120 mutta jotkut puhuu näistä 300 nimensä mukaan |
#5
|
|||
|
|||
Land cruiser 300 |
#6
|
||||
|
||||
No joo. Karkaa taas vähä alkuperäisestä aiheesta. Mutta tosiaan osaako joku sanoa miksi japan parts kuvat ei näytä tämän auton alustanro.lla nuita neula laakereita tuonne perän sisään. Onko ne kaikissa 8" etuperissä samat. Jos on niin silloin ne käy ja mutta onko näissä eroja.
|
#7
|
||||
|
||||
...meneevähän katsomosta huuteluksi mutta kiinnostaisi vaan tietää että onko kyseisessä J120ssä mahdollisesti korotusta...... enolevarma mutta ainakin omassa epäileväntuomaan mielessäni muillakuin jäykillä akseleilla tehtävät korotukset tuppaavat saattamaan vetonivelet aika jännään kulmaan? josko sillä vaikka jotakin vaikutusta etuperän vuotoihin/elinkaareen...
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
#8
|
||||
|
||||
No niin. Diaknoosi on saatu selville. Tai ainakin luullaan niin
Eli "ympyröidyn" perän posken sisäreikä on niin horo että pääsee vetari ihan heilumaan ja syö stefan pilalle ja sitten valuu peräöljyt ulos. Tuota on melko hankale korjata. |
#9
|
||||
|
||||
Johan mä ekassa viestissä laitoin vaihtoehdot. En vanno että just nuo käy, mut onhan siellä joku laakerointi.
Linkin takana myös ohjeet: https://eastcoastgearsupply.com/pdf/37734 |
#10
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
Ja minä jo hätäyksissäni tilasin nuo neulalaakeri tuon sinun laittaman kuvan perusteella niin ne oli auttamatta pienet halkaisijaltaan mitä nopalta tuli tuolla numerolla.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
3L td 4 Runner neliveto murheita | Aitto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.06.2013 00:45 |
Maalarien murheita | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.07.2012 21:52 |
4runner Lambda murheita | rakennuspastori | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.02.2011 21:19 |
Murros murheita hj61 | autotohtori | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 04.11.2010 20:55 |
Rangen murheita | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 21.08.2004 11:27 |