Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.02.2021, 19:52
sirrom sirrom ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.05.14
Sijainti: uusimaa
Viestit: 268
Perusasetus

Pronssiholkit etunapaan/neula laakerit


hiluxissahan oli ln110 mallissa ja sen bensa serkuissa pronssiholkit etunavassa vetonivelien liukuna ja kun ilmestyi ln170 niin oli NEULALAAKERI ja ohut pronssiholkki päätylaippana neulelaakerille.
Onko kokemuksia niiden (neulalaakereiden) kestävyydestä pronssiholkkeihin verrattuna.
Molemmissa edelletyksenä tietysi rasvaus säännöllisin välein riippuen myöskin käyttö oloista.
Pronssiholkithan vain kuluivat ja rupesi ääntelemään klonkkaamaan jos ajeli napalukot päällä ilman nelivetoa mutta se oli vain äänteleyä eikä haitannut.
Miten käyttäytyvät neulalaakerit kun ne kuluu ja likaantuvat kärsiikö vetonivelen pinta ensin?


Viimeksi muokannut sirrom : 19.02.2021 13:35
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan az laakerit VarusteSIPONO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.08.2014 21:17
Ostetaan Hojon etunapaan kartioprikkoja Kierrejousi O/M/V Ajoneuvot 1 08.05.2014 16:11
hdj 80 kk laakerit _jOhE_ Tekniikka & Jutustelu 2 14.07.2011 22:11
HDJ--HZJ kk-laakerit? Tekniikka & Jutustelu 4 23.03.2007 10:20
hdj 80 kk-laakerit HJ60 Linkit 0 27.11.2006 23:51


Sivu luotu: 16:46 (GMT +2).