![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() kysymys lumiaurastaOsaako jokuneuvoa mistä löytäisin mayerin sähköhydrauliseen auran moottoriin hiilet alko olemaan lopussa
|
|
|||
|
|||
![]()
Kysäseppä jostain startti / laturi korjaamoista, niillä on uskomaton määrä erilaisia hiiliä ja paaaljon halvemmalla kuin maahantuojan tms. osat
t: J Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Vannomatta paras- |
|
|||
|
|||
![]()
Minulla hajosi vastaava moottori,ostin aditasta pienen telin nostajan moottorin,laippa moottrorin
ja rungon väliin ja toimii.Merkki Iskra pyörii molempiin suuntiin,joten ei ongelmi . toiminut 2002 alkaen ei mitään vikaa. hinta 200 ekkeä, Mayer oma 600.- olisi mulla yksi uusi maksoin 120.- mökillä jos tarviat. |
|
|||
|
|||
![]()
http://www.scientificbrake.com/truck...trol/meyer.htm
Korpivaara toi aiemin maahan sain sieltä henkilön numeron (2002)jolla oli osia,katson kansiosta laitan tiedot jos arkisto on vielä hyllyssä. |
|
|||
|
|||
![]()
Eli Finn Traktor Jaute Karlsson 09-2766260
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
hitto vie!
oon miettiny omaan samuraihin jääradan putsausta varten auraa ja mielessä on käyny hyd.pumppu hihnapyörällä , paineilma sun muut vaijeriviritykset. mut kuorma auton telinostaja säiliöineen ei ootullu mieleenkään vaikka niitten kaa o tullu pelattua paljonkin . onks kukaa toteuttanu hydrauliikka puolta silllä tavalla? pumpun moottori ku on rekuissa 24v ni se varmaa pitäs ainakii vaihtaa, muuten kapasiteettia varmasti löytys? ajatuksia.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ kysymys | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2008 23:22 |
HJ-61 kysymys | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.04.2005 14:05 | |
DVD-R kysymys | sippis | Chit-Chat | 9 | 24.03.2005 23:09 |
lj 75 kysymys | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.06.2004 17:47 |