![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Lojon lohkolämppäristäSen suuremmin tehniikkaa ymmärtämättömänä pisti ihmetteleen, kun LJ:ssä on tuo lokilämmitin kannessa siellä koneen konttorinpuolipäässä. Mikähän ihmeen viritys sellanen on kun yleensä on tottunut hieman eripuolelta tollasen löytämään. Osaako joku selkokielellä selittää? Kyllä se siitä...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Minä ihmettelin tänään Tarossa samaa, pitäs vaihtaa ehjä lämppäri rikkinäisen tilalle ja näyttää varsin vittumaiselta savotalta.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
löytyy myös mallia vesiletkulämmitin, kuten mulla läjässä. siitä että kumpi tehokkaampi ei oo kyllä hajuakaan...
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ainakin hoijakan alavesiletkuun tuleva lämppäri (calix) on mielestäni susi, 2 tuntia ei riitä lämmitykseen. Defalaista pikkuletkuun tulevaa ovat kehuneet, tiedä tuota.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|