|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Patrol Y61 euroluokitusHei, Onkohan täällä viisampia -98 Patrolin tietämyksen suhteen. Kahdelta konttorilta olen kysynyt auton päästöluokkaa ja molemmat eivät osanneet suoraan sanoa, mahdollisuudet 2- tai 3-luokka. Mitä itsekin Trafin sivuja yrittänyt tulkita niin yhtä kysymysmerkkiä vieläkin. Onko joku varma taho keltä asian voi varmistaa?
|
#2
|
||||
|
||||
Maahantuojalta = Nissan Nordic vai mikä lie nykyään. Trafin tietokannasta saattais myös löytyä rek.nrolla.
Mut jokseenkin varmasti Euro2. Euro3 olis tulli pakolliseks vasta 1.1.2001 ja toi Euro2 ton painoluokan vehkeissä 1.10.1998 käyttöönotosta eteenpäin. Vois siis olla Euro1:kin jos alkuvuoden -98 autoja. |
#3
|
|||
|
|||
Kiitos tästä tiedosta.
|
#4
|
|||
|
|||
Se projekti tyssäsi siihen, kun löivät Nissanilta sähköpostin kouraan jossa luki euro 3
|
#5
|
||||
|
||||
|
#6
|
||||
|
||||
Mikäs Euro 3 ssa on vikana
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
||||
|
||||
Ahtimen tai coolerin lisääminen/vaihtaminen on kiellettyä, ja tilalle saa vaihtaa vain toisen Euro 3 -moottorin. Esim. Omaan Euro 3 TJ:hin tekisi aina välillä mieli V8:ia, mutta vanhemmat ei mene päästöjen vuoksi ja uudemmat ei mene tehojen vuoksi.
|
#8
|
||||
|
||||
Mikä se päästödirektiivi oli? Onks sulla 2.8TD vai 3.0D?
|
#9
|
|||
|
|||
2.8td.
|
#10
|
||||
|
||||
En usko että vois olla -98 2.8TD Euro3, ei ainakaan jos siinä ei ole katalysaattoria. Mobilesta katoin niin kaikki -98:t Euro1 ja yks Euro2.
Trafin tyyppitiedoissa ei ollut 2.8TD:lle päästötasoa kerrottu. |
#11
|
||||
|
||||
Itsellä -99 2.8tdi eikä ainakaan minkäänlaista kattia putkesta löydy.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#12
|
|||
|
|||
Ei ole kattia putkessa. Milläs tuon sitten todistaa, että mikä luokitus
|
#13
|
||||
|
||||
Mitä tässä s-postissa tarkalleen ottaen luki?
|
#14
|
|||
|
|||
Asia meni näin : konttori mitä ajattelin käyttää suositteli merkkiliikettä ja antoi henkilön keltä kysyä. Lompsin tämän henkilön luo, joka soitti tekniselle puolelle joka taasen vastasi tälle henkilölle sähköpostilla. Moi, tämä auto on euro 3.
Tietenkin voisi vielä itse kysyä tuolta vastanneelta henkilöltä, mutta kertovatko yksityisille ja alkavatko asiaa enempää selvittämään. |
#15
|
||||
|
||||
Onko suomiauto? Pyydä CoC-todistus. Ei pitäis maksaa mitään jos on. Jos tuontipeli niin tuontimaan otteelta saattais selvitä.
|
#16
|
|||
|
|||
Pitää käydä kysymässä CoC todistusta.
Karu totuushan on varmaan euro 3 kohdalla, että vtt testi vaaditaan, jos alkaa tekniikkaa vaihtamaan? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan Patrol Y61 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.10.2018 00:34 | |
Ostettu y61 patrol 3.0 vauhtipyörä | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.01.2017 13:30 |
Y61 Patrol pihimmäksi ? | LINNA | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.03.2013 14:39 |
Patrol y61 täristää | jaskapa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.05.2011 20:47 |
y61 Patrol | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.05.2009 09:17 |