![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Bj latausMissä se latauksen säädin oli bj:ssä....jännite seilaa tyhjäkäynnillä, valot päällä akun navoilta mitattuna 25,8....28,8V. Ajovalot väläkkyy ja amppeerimittarin neula heiluu kojetaulussa samaan tahtiin. Jottain pitäs tehdä.
Viimeksi muokannut HannuN : 15.12.2016 06:58 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
vanhemmssa se on jarrupääsylinterin alla rinta pellissä kiinni ja uudemmssa lämppärin vieressä rinta pellissä
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Minkä ikäinen Bertta? Itellä on se laturin päällä oleva ryhmäliitin näivettynnää eli siinä antaa huono kontakti lataus häikkää. Eikä liene pahitteeksi vetää lisäkaapeli siitä B+ nastalta akun plus napaan. Jonkun honkkelin jälkeen tein kyseisen homman vaan en muista enää että mitä siinä oikein kävi...oisko kärtsänny kenttäkäämi tms...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tämä on vuosimallia 78. Jarrutehostimen alla on joku peltipurkki kahdella ruuvilla kiinni rintapellissä.
Voiko sille tehdä jottain puhdistus voitelu tekohengitystä jos koittaa avata sen vai ostettava uusi ? Availin liittimiä ja ruikin crc:tä liitoksiin...ei tuntunu olevan vaikitusta. Missä tuo B+ napa mahtas olla ? ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Se on se 6 mm pultti josta lähtee paksu piuha. Vaan mites hiilet? Onko ne tarkisteltu ja onko hajua paljonko on ajettu?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siis se paksuin, eristeen päältä noin 4mm, on tuo Lataus sähkö johto, ja sen kuuluu mennä (mahdollisesti johtomallisen sulakkeen kautta yläjännitepuolen akun + napaan; Mutta kun BJ:ssä on amppeerimittari, niin tuo alkuperäinen johto menee amppeerimittarin kautta akun + napaan. Jos laitat johdon suoraan laturin + navan ja akun + navan väliin, niin amppeerimittari ei näytä oikein. Ja tuo säädin on kuluva/ikääntyvä osa, uusi, hyvälaatuinen elektroninen säädin kannattaa hankkia.... (tuo valojen vilkkuminen, ja ampperimittasin soutaminen johtuu yleensä siitä, että säätimen kärkien väliasennossa sähköä johtava vastus on hapettunut rikki/irronnut juotoksesta.) Nuo vanhat BJ-40:n laturit ovat pahimmillaan 15 Amppeerisia, yleensä 20 Amppeerisia... siis tosi pieniä, varsinkin jos on lisä- taikka työvaloja. Laita suosiolla sen verran uudempi hj-60/-61 laturi, että on sisäisellä säätimellä, niin saat isomman laturin "kaupan päälle" siis pienimmillään 25 Amppeeria, yleensä uudemmat on jo 40 Amppeerisia. Vaatii sitten kyllä tuon suoran sähköjohdon akulle, jolloin amppeerimittari jää koristeeksi. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:N lataus | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 29.11.2010 21:31 |
psp:n lataus? | ärjy | Chit-Chat | 4 | 30.01.2010 14:36 |
hiluxin lataus | hilux -86 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.12.2009 13:33 |
Discoveryn lataus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.10.2009 18:05 |
hj.n lataus | hampuusi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.01.2007 20:35 |