![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() pesoo 307sw 1.6Ostettu menin ostamaan toisen samanlaisen .. jätän osiksi varalle.. ei myynnissä ennee..VAIN VAIHTO , (tai voin ostaa tämmösen samanmoisen viallisen ja saan tästä osat??), , rouvan kauppakassina tämän vuoden palvellut peugeot 307sw , 1.6bensa manuaali , -02vuotinen , vikoja on sen verran että oma into ei riitä leimaamaan lokakuussa , tuulilasi? välillä tomintahärö moottorissa- nollautuu , ei sytytä vikavaloa , ja airbag vikavalo palaa(no edellinen omistaja oli kait vaihtanu kuskin penkin.. en ole nollannut) takajarrulevyt ruosteiset molempipuoli- männenee läpi jos molemmat on yhtä huonot? takakylsissä viirua ja lommoa , edellinen omistaja ollut kait vanhempi immeinen , mittarissa noin 350 000km, ei ole hävitellyt nesteitä ja aina on toiminut ja kulettanut.. sanotaan vaikka että 450e hintana.. ja vain vaihto.. http://www.nettiauto.com/peugeot/307/8271982 löytyy pielavedeltä , ja välillä voisi löytyä 600e laittaa välirahaa kun löytyy sopiva vaihokki , joko maasturi/lava vehje tai käyttöauto jossa ei tupakoitu ja takapenkille saapi 3turvaistuinta kiini , ja mahtuu turvavyötkin laittamaan... Ostettu
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 22.09.2016 13:09 Perustelu: hinnan pentele keksittävä... |
|
||||
|
||||
![]()
vaihtoa...
|
||||
|
||||
![]()
vaihtoo tai ostetaan suoraan tilava perheenkuljetin rouvan käyttöön.. alle 2000e