![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() voi voiVoi voi, mitä menit muuttamaan systeemiä. Nyt tänne vastailee vaan muutama kaveri, jotka eivät varmaankaan ole kaikkitietäviä. Ennen saattoi helposti kysyä tai vastata johonkin kysymykseen kun ei tarvinnut nähdä vaivaa kirjautumisesta. Näitä kirjautumis juttuja on kokeiltu muillakin foorumeilla, mutta pikkuhiljaa niiltä on porukat hävinnyt ja foorumi kuivunut kasaan. No, jos foorumi riittää niiden muutaman kaverin keskinäiseksi keskustelukerhoksi niin hyvä. Mutta ehdotan, että muuttakaa takaisin entiseen malliin ennen kuin porukat katoaa muille foorumeille. Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Moi. Onko tuo rekisteröityminen tudellakin niin ylivoimainen tehtävä ettei sitä voi tehdä. Ei tarvitseisi vuosimalli palstoilla arvailla onkohan tuo sama anonyymi kun edellinen. Jäähän kuitenkin palsta yleiset nimettömienkin käyttöön. T. Esko
|
|
|||
|
|||
![]()
Epäilen suuresti että kirjautuminen olisi kenellekkään ylitsepääsemättömän vaivalloista. Aikaa siihen menee ensimmäisen kerran jälkeen korkeintaan minuutti!
Mielestäni kirjautuneena kirjoittaminen osoittaa sen, että henkilö seisoo sanojensa takana! Kyllähän kuka tahansa voi kirjoitella mitä tahansa anonyyminä, mutta missä on tällaisen toiminnan järki? Esimerkiksi vastaukset ongelmiin tuntuvat luotettavammilta kun sitä ei huudeta nurkan takaa piilosta... eikö? Toisaalta kirjautuminen ei edellytä täysin oman henkilöllisyytensä paljastamista, vaan nimimerkeilläkin voi pelata, kuten MIC4-90 tuolla jo toisessa ketjussa mainitsikin. Tämä on siis minun kantani asiaan. Eriäviä, mutta perusteltuja kommentteja odottaen... |
|
|||
|
|||
![]()
Olen vastaillut useasti anonyymisti ja väitän jotain tietäväni 20v kokemuksella jenkki peleistä,mutta nyt loppui koska kirjaantuminen ei kiinnosta.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Minäkin olen vastaillut satunnaisesti ja tiedän moottoritekniikasta pikkaisen enemmän kuin keskivertopoika. Meinaan häipyä myös. EI KIINNOSTA ENÄÄ.
|
|||
|
|||
![]()
Anonymous is GHEY.
Ukot itkee 20:n vuoden kokemuksella. Todellisuudessa kaverit on juuri munasta kuoriutuneita märkäkorvaisia Juudaksia, jotka ensimmäisen vastaan tulevan esteen kohdalla heittää pyyhkeen kehään ja vaihtaa puolta rutisijoiden liiga joukkueeseen. Surullista itkemistä. Kasvakaa aikuisiksi. Ei tässä foorumin väki mitään menetä muutaman anonyymikeion jättäessä jälkeensä korkeintaan itkupillin maineen. ********************** petris - isä ja elämän tuomari ********************** Edited by - petris on 03/09/2003 10:01:52 |
|
|||
|
|||
![]()
Heh.. näin on! Uskomaton haloo noussut näinkin mitättömästä asiasta.
-------------- 1988 Corvette |
|
|||
|
|||
![]()
Edustan ilmeisesti jotenkin jälkijättöistä tietokoneen käyttäjää. Käytänhän sitä vain työhöni ja jatkuvasti vain vuodesta 1986 lähtien. Ehkä olen ikävuosiltani kalkkis: 47 tuli juuri lasiin. Yritin keksiä miten rekisteröityminen tapahtuu, mutta vasta tänään hokasin. Tein parhaani rekisteröityäkseni, mutta aina laite P:nen herjasi kirjoitustani. Sähköpostiosoitteeni on muka käytössä! Onneksi olkoon vain sille, jolla on sama osoite. Toivottavasti vastaat hellästi kaikille tyttöystävilleni, joilta saan päivittäin postia. Uutta osoitetta en aijo ottaa vain rekisteröitymistä varten. Joten se siitä. Siinä minun kannanottoni tähän asiaan.