![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Pätkä patrollin taka kardaaniOstettu Edellinen hajos,tartten ehyen. Halvalla,läheeltä ja nopeasti tietty![]() Mikko Hoikkala 044 viis kasi 73977 Myös jos joku ystävällinen taho vois mitata putken mitan saumasta saumaan ni vois tosta vanhastaki saada pelin? Eli liuku ja ristikot on kunnossa,toi putki on epäkelpo.. Ostettu
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa Viimeksi muokannut hutikka : 10.11.2015 20:19 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tollain jossain varastossa.ainakin 4 vaihteisen.
|
|
||||
|
||||
![]()
4 -vaihtenen tääki on,laita numeros vaik yv ku oon hukannu,numero jäi vanhaa puhelimeen
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
hätävarana tuohon käy muistaakseni 4-vaihteisen etukardaanikin. tais sentin sisään olla samanmittaiset. |
|
||||
|
||||
![]()
Se oli se mutteri irronnu tai pyöriny ittekseen ( ! ) auki, irrottelin eile illasta vielä rummun kartaanista ja siellä se mutsku oli. Ihan ehjänä. Vilkasin auton alle ja kyllä sielläki boorit ja kaikki ehjiä on,öljythän tietty tuli lootasta pihalle ku rumpu läks. En tiiä miten se sitten niin on irronnukkin, tosin eipä toi mulla ikinä auki ole ollukkaan?
|
|||
|
|||
![]()
Tuon pelkän putken pituus on 320mm.
Koko pituus laipasta laippaan 720mm liuku lyhimmillään. Minulla on noita kaksikin ehjää varalla, joista toisen uskaltaa myydä pois. Noutohinta on tasan satanen. Enemmänkin saa maksaa. Kuka tarjoaa eniten... ![]() Löytyy Ylöjärven Kurusta, eli parin tunnin ajomatkan päässä. Viimeksi muokannut Kartse1 : 03.11.2015 21:48 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kardaani löytykin jo joten toi jää varaosaks jahka löydän putken..
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu cj5 taka kardaani | BJ40 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.07.2014 20:06 |
Ostetaan pätkä pajeron kardaani | juhomo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.09.2012 12:42 |
Ostetaan sj413 pitkään taka jouset ja taka kardaani | *make* | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 06.06.2011 21:20 |
Ostetaan pätkä patrollin taka akseli | m1ka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.12.2010 08:18 |
O:Pätkä patrollin taka vetarit -ostettu-!!! | Killer-Wo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 12.12.2007 18:03 |