![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() porttaali jeeppioon tässä vähän suunnitellut porttaaliakseleita tohon metsä kulkineeseen, elikkäs -77 cherokeehen? ja miettiny et kumpi noista kahdesta olisi parempi vaihtoehto ton painoiseen autoon. autoon on tulossa n.250hp amc:n kasikone, jonka tehoja aksuloiden tulisi siirtää 42x15x16 swamppereile. eli kumpi parempi volvon vai mogin akselit? volvon akselit olis varmaan helpomminsaatavilla, mutta kestävätkö kovaa käyttöä ja jatkossa ehkä lisääntyviä tehoja? täässä muutama kyssäri. -millaisissa hinoissa ovat -mitkä välitykset? -kummalla puolen etukardaani? -varaosien saatavuus/hinta? kummissakaan ei ilmeisestiole napalukkoja? tuo 16 vannekoko sopii ainakin volvolaisiin mutta meneekö mogin akselille? suurkiitos jo etukäteen vastauksista! Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mogin akselit ovat "helpommin" saatavia, onhan niitä nytkin palstalla myynnissä. Mogissa murikka kuskinpuolella eli jeeppiin nähden hyvä. Mogin akselit kestää varmasti noi renkaat, ainakin ison mokin akselit. Volvon akselit on mogin akseleihin nähden aika harvinaisia. Mogin akseleita on saksan purkaamot täynnä ja hinnat halpoja (jos vaan saa haettua).
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Missäs hintaluokissa nuo Saksassa pyörii? Jos joku on suunnittelemassa reissua, vois kerätä porukan ja tulis hakukustannukset/lärvi edullisemmaks. Itse voisin olla kiinnostunut liittymään kimppaan. Onko muita?
Big is beautiful |
#4
|
|||
|
|||
![]()
minkälaiset välitykset noissa mogin aksuloissa on? toi murikka ois kyllä parempi aapparin puolella kuten jeepin t-18+dana20:ssa kun oon tollasta lootaa siiheh suunnitellu.
tosin toi th-400+guadra-trac paketti voisi olla hiukan kestävämpi,kun tehot menee yli 200hp ois kardaannin lähtökin kuskin puolella. Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
TH 400 + QT = murikka apparin puolella
![]() AMC 360 + TH400 + QT Future updates SOA - 35" - 6"+3" WAGO-Power off road on the rocks www.jmhalme.com/off-road |
#6
|
|||
|
|||
![]()
niinpäs taita ollakin. mut jossain jeepissä se on kyllä aapparin puoleella.
olikohan se sitten -81 ja uudemmissa joissa on se t-176 taitavat olla aika heikkoja. (alukuoret)ja turhan nopeet välitykset. Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Oisko ollu silleen, että -80 eteenpäin aina etukardaani kuskin puolella eli NP??? jakolaatikkoineen. Myös TF727? automaatilla, oliko se chryslerin vai minkä tekemä?
Johtopäätös: oltava paketti tehty ennen 80 jotta olisi etukardaani apparin puolella. Itellä kiinnostais saada korvattua tuo T-15 jollakin (=automaatti tai 4-lovinen). Jykä ja -79 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ei muuta kun T18-lootaa metsästämään,
tossa oli jokin aikaa sitten myynissä yx pickupix muutettu (ei leimattu) en muista oliko se pörsissä vai täällä vai missä, niin siinä on T18 loota + uusia iskareita yms. Lootat tuntuu olevan niin kovissa hinnoissa että kannattaa ostaa koko auto jää paljon myytävää ja varaosaa yli. meni vähän off topic, sorry ![]() AMC 360 + TH400 + QT Future updates SOA - 35" - 6"+3" WAGO-Power off road on the rocks www.jmhalme.com/off-road |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Porttaali Range | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 08.12.2009 14:23 | |
porttaali hj | titanix | Maasturiprojektit | 106 | 02.03.2009 21:18 |
uaz porttaali | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 11.02.2008 10:15 | |
porttaali | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.01.2007 17:35 |
Porttaali patikka | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 06.11.2005 14:59 |