Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.09.2005, 10:35
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

porttaali jeeppi


oon tässä vähän suunnitellut porttaaliakseleita tohon metsä kulkineeseen, elikkäs -77 cherokeehen? ja miettiny et kumpi noista kahdesta olisi parempi vaihtoehto ton painoiseen autoon. autoon on tulossa n.250hp amc:n kasikone, jonka tehoja aksuloiden tulisi siirtää 42x15x16 swamppereile. eli kumpi parempi volvon vai mogin akselit? volvon akselit olis varmaan helpomminsaatavilla, mutta kestävätkö kovaa käyttöä ja jatkossa ehkä lisääntyviä tehoja? täässä muutama kyssäri.
-millaisissa hinoissa ovat
-mitkä välitykset?
-kummalla puolen etukardaani?
-varaosien saatavuus/hinta?
kummissakaan ei ilmeisestiole napalukkoja?
tuo 16 vannekoko sopii ainakin volvolaisiin mutta meneekö mogin akselille?
suurkiitos jo etukäteen vastauksista!

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.09.2005, 10:47
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Mogin akselit ovat "helpommin" saatavia, onhan niitä nytkin palstalla myynnissä. Mogissa murikka kuskinpuolella eli jeeppiin nähden hyvä. Mogin akselit kestää varmasti noi renkaat, ainakin ison mokin akselit. Volvon akselit on mogin akseleihin nähden aika harvinaisia. Mogin akseleita on saksan purkaamot täynnä ja hinnat halpoja (jos vaan saa haettua).

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.09.2005, 10:54
bj75 bj75 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 01.06.04
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 667
Perusasetus

Missäs hintaluokissa nuo Saksassa pyörii? Jos joku on suunnittelemassa reissua, vois kerätä porukan ja tulis hakukustannukset/lärvi edullisemmaks. Itse voisin olla kiinnostunut liittymään kimppaan. Onko muita?

Big is beautiful
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.09.2005, 17:29
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

minkälaiset välitykset noissa mogin aksuloissa on? toi murikka ois kyllä parempi aapparin puolella kuten jeepin t-18+dana20:ssa kun oon tollasta lootaa siiheh suunnitellu.
tosin toi th-400+guadra-trac paketti voisi olla hiukan kestävämpi,kun tehot menee yli 200hp ois kardaannin lähtökin kuskin puolella.


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.09.2005, 17:48
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

TH 400 + QT = murikka apparin puolella



AMC 360 + TH400 + QT
Future updates SOA - 35" - 6"+3"
WAGO-Power

off road on the rocks
www.jmhalme.com/off-road
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.09.2005, 18:04
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

niinpäs taita ollakin. mut jossain jeepissä se on kyllä aapparin puoleella.
olikohan se sitten -81 ja uudemmissa joissa on se t-176 taitavat olla aika heikkoja. (alukuoret)ja turhan nopeet välitykset.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.09.2005, 23:17
jiihoo jiihoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.03.05
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 74
Perusasetus

Oisko ollu silleen, että -80 eteenpäin aina etukardaani kuskin puolella eli NP??? jakolaatikkoineen. Myös TF727? automaatilla, oliko se chryslerin vai minkä tekemä?

Johtopäätös: oltava paketti tehty ennen 80 jotta olisi etukardaani apparin puolella.

Itellä kiinnostais saada korvattua tuo T-15 jollakin (=automaatti tai 4-lovinen).

Jykä ja -79

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.09.2005, 08:24
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Ei muuta kun T18-lootaa metsästämään,
tossa oli jokin aikaa sitten myynissä yx pickupix muutettu (ei leimattu) en muista oliko se pörsissä vai täällä vai missä, niin siinä on T18 loota + uusia iskareita yms. Lootat tuntuu olevan niin kovissa hinnoissa että kannattaa ostaa koko auto jää paljon myytävää ja varaosaa yli.

meni vähän off topic, sorry



AMC 360 + TH400 + QT
Future updates SOA - 35" - 6"+3"
WAGO-Power

off road on the rocks
www.jmhalme.com/off-road
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.09.2005, 16:32
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
oon tässä vähän suunnitellut porttaaliakseleita tohon metsä kulkineeseen, elikkäs -77 cherokeehen? ja miettiny et kumpi noista kahdesta olisi parempi vaihtoehto ton painoiseen autoon. autoon on tulossa n.250hp amc:n kasikone, jonka tehoja aksuloiden tulisi siirtää 42x15x16 swamppereile. eli kumpi parempi volvon vai mogin akselit? volvon akselit olis varmaan helpomminsaatavilla, mutta kestävätkö kovaa käyttöä ja jatkossa ehkä lisääntyviä tehoja? täässä muutama kyssäri.
-millaisissa hinoissa ovat
-mitkä välitykset?
-kummalla puolen etukardaani?
-varaosien saatavuus/hinta?
kummissakaan ei ilmeisestiole napalukkoja?
tuo 16 vannekoko sopii ainakin volvolaisiin mutta meneekö mogin akselille?
suurkiitos jo etukäteen vastauksista!

Note! This message was posted anonymously!
Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Porttaali Range Tekniikka & Jutustelu 14 08.12.2009 14:23
porttaali hj titanix Maasturiprojektit 106 02.03.2009 21:18
uaz porttaali Tekniikka & Jutustelu 29 11.02.2008 10:15
porttaali kävikökipiäää Tekniikka & Jutustelu 6 02.01.2007 17:35
Porttaali patikka swamber Tekniikka & Jutustelu 26 06.11.2005 14:59


Sivu luotu: 18:27 (GMT +2).