![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() postin vastuu pakettien kuljetuksessa.Ajattelin ottaa asian täällä puheeksi kun täällä on porukkaa ketkä ostaa, myy, vaihtaa paljon tavaraa keskenään. Tarina alkaa näin. Tilasin kotiteatteri kaiuttimet ja kauppaan kuulu postin kotiintoimitus. Vähä toista päivää oli kulunu ja posti mies soittaa että oonko kotona. Sovittiin että jättää tavarat lähikauppaan ja töistä tullessa haen ne sieltä. Into pinkeenä töistä sattaakahtasattaa kauppaan ja kamat peräkonttiin ja kotia. Kotona huomasin että pahvilaatikossa on reikä ja kaiutin kotelo on halki. Käsin kaupassa uudestaan ja siellä neuvottiin tekkee postin sivuilta korvaushakemus ja syyksi kuletusvaurio. Tein ilmotuksen pari viikkoa sitten ja nyt tuli vastaus tylysti että jonku lain ja säädöksen nojalla emme korvaa mittää. myyjä on vastuussa tavaran kunnosta ostajan kotiin asti. Tästä tein yhteen vedon että itse myymää tavaraa en koskaan laita postiin, jos mun pitää itse korvata jonku pässin hajottama tavara! Maanantaina laitan vielä myyjälle viestiä mitä mieltä se on tästä ja korvaako mitään. Eihän tässä tilanteessa kehtaa olla myyjältä mitään vailla, kun ei se voi olla tarkistamassa kuletusta. Varmasti myyjää kiinnostaa postin toiminta tässä tilanteessa. Ehkä vaihtavat lähetykset vaikka matkahuoltoon? Varmaan ylimäärästä veren painetta nostaa ku pari kaljaa kerkesin juua ennenkun huomasin sähköpostissa ilmotuksen korvausvaatimuksesta ![]() Onko muilla ollu vastaavia tilanteita?
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Painavien pakettien asennusprojektit (valmis) | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 82 | 31.01.2006 22:19 |
Tarjan ja postin mokat | Laskos | Rakas Päiväkirja | 1 | 07.12.2005 17:38 |
Postin säästötoimet ovat hyvä asia | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:00 |
Postin ennakkosensuuri | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:00 |