elikkäs tuli kyllästyttyä tuon läjän vakio syöttöihin, niin aattelin ruuvata töitten jälkeen.. noh toisella autollahan sieltä sitten kotia tultiin..
alkuun meni ihan hyvin jouduin ruuvaamaan syöttöruuvin irti kokonaan että sai sen holkkisinetin huithelvettiin. noh takasin kasaan ja ruuvaamaan, niin syöttöruuvin mutteri oli hieman jupatissa niin kiristys oli hankalaa joten otin taas koko ruuvin pois j a herkistelin jenkoja. takasin nippuun niin siitähän ne ongelmat sitten alkokin. tyhjäkäyntiä käy 2-3 pytyllä erittäin heikosti (ihan sama miten syöttöruuvia ropaa) hieman kun antaa kaasua niin rupee käymään kaikilla joten ei pitäis olla suuttimissakaan paskaa, mutta jos pistää kaasua enempi niin kiertää maksimissaan 1500 booaten ja lyö sinistä putkesta niin perkeleesti. voiko jokin tippua/lähteä pois paikoiltaan jos ottaa syöttöruuvin irti? otin pumpusta kannen irti mutten nähnyt sielä mitään erikoista mikä olisi silmään pistänyt. mutta toisaalta avasin syöttöpumpun ekaa kertaa elämässäni eikä oikeen mitään käryä miten se koneisto toimii.. pikku vipua juosta enempi kun muille jakaa. tuli mieleen myös että voisko johtua että sörppis ilmaa väliin kun kaasuvivuston o-rengas rupes vuotaan samojen tein kun tyhjäkäyntiä säädin ja löystin kaasuvivunakselin päässä olevaa ruuvia.. tiiä saatana.. jollain tullut samanlaista joskus vastaan?

tuosson kuva samanmoisesta pumpusta jos niitä on erilaisia 2lt koneissa
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=135425