![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() LR Series II -58 taka"liukuikunan irrotus?Niin miten sen liukulasin saisi ehjänä irti, eli miten ne kiskot jossa pleksit liukuvat on kiinnitetty? Päissä on niitit läpi takaseinän, mutta muuta ei näy, mutta tuntuu kyllä olevan aika piukassa. Autoa (jonka nokka näkyy vieressä) ollaan laittamassa museorekisteriin, niin ei viittis väkisin purkaa...Täällä luultavasti on "lasista" jotain kokemusta. Ja sen takia pitää avata, että saa uudet (ehjät) pleksit tilalle. Niin auto on lavallinen 88, lasit on heti selkänojan takana. Menestykseen on kaksi sääntöä: 1) Älä koskaan paljasta kaikkea. 2) ...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos on liukuvat niin ne on todennäköisesti ruuvattu ne kiskot kiinni puolesta välistä ja vastaavasti. Aika ruostuneita yleensä. Repimällä. Raakaa väkivaltaa ja uudet kiskot.
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Anteeksi sekaamiseni, mutta tähän pikku bonuskysymys
I-sarjalaisista: -Muistanko oikein että SI edessä ja takana olis eri levyiset vanteet ? niinku jotain 5.5" ja 6" ?? *press play on the tape* |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki vanteet olivat samanlaisia. Tietääkseni kaikissa Land Rovereissa on aina samanlaiset vanteet edessä ja takana ainakin tehtaalta.
Vain maine kulkee edellä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jarrurummun irrotus | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.04.2008 18:25 | |
Rangen taka-akselin pallonivelen irrotus | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.04.2007 09:00 |
hj:n etuperämurikan irrotus??? | Harrastelija | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.01.2007 09:52 |
hj:n ikkunaveivin irrotus? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.11.2005 02:12 | |
"Airbagin irrotus" | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 28.02.2003 16:46 |