![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Briggs&Stratton / Partner kaasarin jousetKyseessä Partner 246 ja moottorina Briggs&Stratton model 9V. Onko kellään käsitystä, miten niiden kaasarin jousien tulee olla tuollaisessa vehkeessä? Entä kuinka tiukalle kuuluu sylinterikansi vetää? Momenttiarvoja? Jouduin irroittamaan jouset ja en tietenkään älynnyt kuvata ennen irroittamista niiden jousien asentoja. Nyt ne on päin helvettiä ja kiekat seilaa edestakas. Kone kyllä toimii nyt muuten. Oli hylätty romuna. Vika: leikkurin terän kiila oli hajonnut eikä lähtenyt myöskään käyntiin. Kone oli ollut ylösalaisin, jolloin pyttyyn ja kaasariin valunut öljyä. Putsasin paikat ja uusi kansipahvi kiinni -> pelaa. Alussa savutus oli karmea, mutta loppui nopeasti.
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002 -Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982 -Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014 -Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Briggs & Stratton liian aikainen kipinä | Luoppis | Chit-Chat | 10 | 14.07.2014 14:50 |
Ostetaan Briggs & Stratton | ketupoika | O/M/V Muut | 0 | 10.07.2014 13:59 |
Ostettu Briggs&Stratton Quantum 35 | HiluxMan | O/M/V Muut | 6 | 17.06.2014 05:29 |
Ostettu Briggs&stratton moottori | Raakakone | O/M/V Muut | 6 | 21.06.2012 13:22 |
Myyty Briggs & Stratton 8hp osia | akp | O/M/V Muut | 0 | 18.06.2010 18:33 |