![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Rangen korin irrotus ja nosto rungosta erilleenTäällä lienee kokemusta Rangen korin nostosta. EDIT 2: Siis siten että koppa ja runko irtoavat kokonaan erilleen, ei vain korotuspalojen asennusta varten. Pitäisi vähän päästä runkotöihin... Mistä kohdin kannattaa nostaa ja miten? Laittaako esim. nostopalkit poikittain pyöränaukkoihin ja siitä vai pitääkö tukea myös keskeltä? Kestääkö nostaa laseineen päivineen? Mitä muuta korista kannattaa irroitella, istuimet varmaankin kaikki...? Paljonko suunnilleen jää kopalle painoa? Tietäisi vähän minkäkokoisella härvelillä alkaa edes yrittää...kun ei sitä siltanosturia ole. EDIT: Tuolta Kallo:n projektipäivyristä bongattuna, että noinko -helppoa- on? http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=144815
Viimeksi muokannut armas : 27.05.2014 06:14 Perustelu: Tarkennus |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Suzukin korista laskettiin etuikkunat alas + poistettiin takaosan ikkunat, laitettiin 4*4 parrut aukoista läpi auton poikkisuunnassa ja niistä nostettiin koppa ylös. Eiköhän Rangen koppa kestä saman. Neliovisessa autossa riittää tietty ikkunoiden veivaaminen alas.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuulilasin etupuolelta en kyllä nostaisi.Ennemminkin tukisin,että ei taitu keulakehikko alas.
Pyrkii olemaan nuo Rangen etusisälokarit yleensä siinä kunnossa,että ei kestä nostamista. Eli ikkuna-aukoista lankut läpi,pehmustusta karmeihin lankkujen kohdalle. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Juu ei saa nostaa edestä. Itse nostelin senverran tunkilla että mahtui lankut rungon ja korin väliin, sitten niistä lankunpäistä liinat kiinni ja tuttu kävi nostamassa tr-kaivurilla.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos vastauksista.
Kestääkö Rangen yläkarmit ja alukatto tosiaan vääntymättä. jos asentaa nostopalkit tai parrut läpi ikkuna-aukoista ja nostaa? Jotenkin vain oli käsitys, että ainoa mahdollinen on nostaa korin alta esim. takapyörän aukosta ja etuoven etuosan kohdalta. Siitä olikin tietoa, että se etukehikko ei kestä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli lankut oviaukoissa ja lankkuihin sahattu kolot ettei mene karmeista pellit ruttuun, hyvin kesti..
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
eikö tuo kuitenkin terästä ole tuo kehikko. pinnat vaan köykämiiniä
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juu, sivukehikot ja takakehikko on. Katon etureunassa on vaan sellainen peltisuikale, meinasin vähän että jos se antaa periksi ja katon etureuna alkaa ruttuuntua.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
korin nosto rungonpäältä hj60 | joo kyllä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.02.2010 14:29 |
4runnerin korin nosto | tumppu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.10.2007 22:31 |
Korin nosto pois rungolta | tttreg | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.05.2006 13:33 |
Toyotan korin nosto | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2004 07:52 |
Korin nosto | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 22.02.2004 20:24 |