![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Palkki/putki puskurin teko 2gen pajeroonOnkos kukaan tehny kakkoskoppaseen järeämpiä puskureita? Haulla olen etsinyt ja nettiä selannu mutta ei oikeen oo tuottanu tuloksia ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Katoppa nimimerkki Dectane :n mitsurojekti.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
|
|||
|
|||
![]()
kerkesit ennemmin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1 ja 2 koppaseen passaa molempiin samat puskurit. Mulla on 1 koppasen Warn puskuri, joka passas suoraan 2 koppaseenki. Siinä vinssi asennetaan puskuriin suoraan kiinni, ei ole erillistä petiä. Naru siis tulee pohjasta ulos. Aika kevyt ja tukeva rakenne... Pistän kuvaa siitäkin, kun joutaa. Mulla löyty vinssipetikin tuolta orkkispuskurin alta, se joutaa, jos on tarvista. Oli hitsattu suoraan runkopalkkien väliin ja siinä onkin sille oikein hyvin tilaa vaikka orkkispuskurilla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo tota Dectanen puskuria oonkin ihaillu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vinssipeti
Moi,mulla on 1gen pareron runva vinssia varten rakennetty vinssipeti ylimääraisina,8 mm hardox 400 ja karjarautakin lyöty,saisit nee halvalla jos kinnosta
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Mitsun 2gen kattotelineet | tomi.m | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.08.2011 10:56 |
Pajero 2gen vanteet | (welmu) | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.02.2011 22:28 |
Ostetaan 2gen Pajeen kesäpyörät | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 09.06.2009 11:15 |
O:hj.n vaihdelaatikon palkki | kares | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 10.02.2006 14:20 |
Palkki puskuri? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 03.07.2005 22:14 |