![]() |
![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Lyijyn korviketta 350-koneeseen?Auto on -74 Vette jossa ihan stanu 350 kone. Pitääkö käyttää lyijyn korviketta kun tankkaa lyijytöntä bensaa? -75 oli tietääkseni vasta ensimmäinen kateilla varustettu joten siinä lyijytönkin jo menee mutta mites -74... Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mun -72:sen alkuperäisessä käyttöohjekirjassa neuvotaan käyttämään lyijytöntä tai vähälyijyistä bensaa, oktaanivaatimuskin on vain 91RON. Voisi kuvitella että -74:kin on suunniteltu lyijyttömälle.
Itse olen ajellut 95 eemelillä 5 vuotta ja 15 tkm ilman ongelmia. Vois tietty olla kulumisen kannalta turvallisempaa käyttää jotain lisäaineita, olen ymmärtänyt että näissä vanhimmissa lyijyttömälle tehdyissä koneissa venttiiliseetit on vain induktiokarkaistu, vähän uudemmissa (-75??) on sitten jo erilliset kovemmasta materiaalista tehdyt seetit. t -Tomi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
-69 350:sellä oon tunkenu tankkiin vain ysikasia ja lyijyn korviketta. Nyt ajeltu jotain
30 000-40 000 km kahdessa kesässä... Puristukset 10.25 taitaa pudota 69:in jälkeen hieman? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Venttiilinsuoja-ainetta saa kaikilta bensiksiltä eikä ole kallista - halpa vakuutus siis.
Jos rupee nyppimään niin voihan sitten joku talvi tempaista ne kannet irtikin ja viedä koneistamoon jossa tekevät niistä lyijyttömän kanssa hyvin pelaavat. Ei sekään ollut mitenkään älyttömän kallista. Samalla tulee tehtyä kansiremppa kätevästi. toni Corvette L98 Coupe '91 Audi A6 Quattro 2.8 V6 '95 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
evo 7 turbo hj:n koneeseen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.04.2008 09:53 | |
Lyijyn hinnannousu | -Epeli | Chit-Chat | 21 | 29.02.2008 16:42 |
Kylmää koneeseen | -teemu | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.05.2006 10:57 |
XP koneeseen w2k??? | -MAKE- | Software | 8 | 01.01.2006 01:29 |
alavääntö LR TD5 koneeseen | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2005 06:51 |