![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Halpa ympärivuoden mökkipaketti? Vinkkejä?Asiaan: Millaista mökkiä palstan väki suosittelee? mahdollisimman kattava paketti houkuttaa, ja hinnan pitäisi pysyä kohtuullisen koska tarkoitus ei oo tosiaan kauaa asua. Olisin kiitollinen vinkeistä, noita paketteja on kuitenki sataviissataamiljoonaa eikä mitää Kokemuksia Kiitos etukäteen! Minähän teen rahoillani mitä lystään Edit: 2.10.2013 20:43 Heipähei. nyt on päästy töistä ja pääsee tietokoneella kirjoittamaan vähän asiallisemman oloista tekstiä. Kyllä, siivosin ensimmäisestä viestistä "ylimääräiset" sekoittavat aiheet pois. Pahoittelen jos/kun ensimmäinen viestini oli harhaanjohtava, tarkoitukseni oli ihan kysellä kattavaa/huokeaa mökkipakettia. Sen verran mulla on kuitenkin älliä päässä etten luule että jollain 20 000 kattaisi kaikki kustannukset. Joten, pyydän anteeksi jos olen johtanut harhaan vahingossa, nyt korjaan aiheuttamani väärinkäsityksen. ![]() ![]() Jos jotain jäi kaivelemaan, ota mieluusti yhteyttä yv:llä. Itse otan nyt tämän sotkun omiin nimiin-> viestini ei ilmeisesti ollut selkeä, ja siinä oli asiaan kuulumattomia aiheita. Kiitos tähän mennessä tulleista mökkipakettivinkeistä, jos päästäisiin nyt asiassa eteenpäin ![]() Kopioin tämän myös ensimmäiseen viestiin
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 02.10.2013 19:42 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vinkkejä hitsaukseen | Disco300 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 03.10.2013 05:42 |
Automaattilaatikko vinkkejä | JuKu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 31.12.2012 09:56 |
Ramcharger vinkkejä | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.03.2009 16:54 |
Vinkkejä rengasvalintaan? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.11.2005 16:26 | |
Morrowind vinkkejä | tuska | Computer Games | 0 | 12.05.2002 13:14 |