![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Raidetangonsuoja ?Onko palstalaisen millaisia tankosuojia rakennellut ? Otetaan hyviä ideoita vastaan ja kuvia...
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
||||
|
||||
![]()
Saattaapi tulla paremmin vastauksia jos määrittelet mihin laitteeseen...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kun ei kerran määritelty laitetta niin tässä on Rangessa oleva suoja. Ei ole tosin omavalmiste vaan offipajan tekemä sattuneesta syystä, mutta äkkiäkös näppärä hemmo moisen tekeee itsekin.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Saiskohan tosta ranken suojasta lisää kuvia varsinkin kiinnityksestä. On tullu tollasta mietittyä mut tarttis vähän mallia ja noista ei oikein kuvia ole tarjolla. Kiitosss.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=21278 EDIT: Mulla tosin Discossa vaihdettu HD ohjausvarret niin en tiedä onko toi sitten niin välttämätön? Aika paljon lisää painoa ja kerää hyvin myös mutaa ja muuta skeidaa...
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 12.06.2013 09:23 |
|
|||
|
|||
![]()
HD-varret mullakin, mutta kun katsoo minkä verran osumaa tuo suoja on ottanut niin itse olen pitänyt ihan tarpeellisena.
Suoja tulee kiinni tukivarsien pultteihin kuten Kaitsu tuossa edellä jo sanoikin. Voin koettaa muistaa ottaa lisää kuvia jos em. kuvaus ei riitä. |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos linkistä kaitsu. Lisääkin kuvia voi laittaa kun ittellä on vielä toi mietintä myssy syvällä päässä niin niistä voi sitten ammentaa ideoita.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tässä olis tarkoitus hakea iteoita erilaisista toteutuksista. Ja kuvista näkee kyl aika paljon.
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangen raidetangonsuoja | O/M/V Muut | 5 | 22.07.2005 13:43 |