Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.04.2013, 20:17
Jupe-89 Jupe-89 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.09.12
Sijainti: kuhmo
Viestit: 19
Perusasetus

patrollin kytkin


elikkä minkälaista sitä kannattas ruveta laittaa. taas paikallinen yritys perii SACHS kytkin paketilla 380€
Lukin paketti netissä 171€
valeo 267€
http://www.tamgears.com/ tuolla olis monen laista "halvalla"
vaparista ku on turbotettu kone ni vakio ei pidä kun ahdot nousee yli 1.0bar. nyt olis turbollisen vauhtipyöräki
ei enää tarviis ku päättää minkälaisen kytkimen laittaa että kestää ja ettiikö pienempää vauhtipyörään sopivan vai isompaan.

kertokaas kokemuksia ja/tai ehotuksia miten etenis.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin kytkin silveri Tekniikka & Jutustelu 3 16.11.2009 10:20
Ostettu Gr patrollin kytkin paketti juhoke O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.10.2008 09:28
patrollin outo kytkin vika mikkoimp Tekniikka & Jutustelu 8 13.07.2007 15:59
patrollin kytkin vapari ja turbo Tekniikka & Jutustelu 1 13.04.2006 18:37
Patrollin kytkin amppa Tekniikka & Jutustelu 2 24.05.2005 20:00


Sivu luotu: 11:01 (GMT +2).