![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
Äänimerkki Biltemasta?Onko kukaan kokeillut noita bilteman torvia autoon? Tuleeko matala ääni. http://biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Au...itorvi-431919/ Noita siis katselin. Olisiko jollain kokemusta? Haluaisin jonkun halvan torven josta kuuluu komea "tuuuut" eikä mikään piip tai tyyt...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
ainakaan tuo "kompressoriäänitorvi"
ei oo matala, itekki vähän petyin
|
|
|
|||
|
|||
|
Mulla on Rangessa tuommoset punaiset torvet. Ei se ääni erityisen matala ole, mutta 'riittävän' voimakas jotta kuuluu.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla oli joskus tällaiset, ääni oli varsin voimakas ja ihan ok, mutta torvet tahtoi mennä täyteen skeidaa metsäajossa ja niistä tuli epäviereiset
tosin ei noissakaan mikään erityisen matala ääni ollut. Jos sellaista haluat niin joudut käydä vaikka VR:n varikolla vierailemassa dieselveturin katolla.. ![]() http://biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Au...nitorvi-43190/
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|
|||
|
|||
|
Itse asensin tällälailla ja ainakin vielä pysyneet puhtaina ja toimivina. Tietysti voisi laittaa osoittamaan hieman alaviistoon jolloin vielä pienentäisi todennäköisyyttä että torvet täyttyisi turhasta.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bertan äänimerkki ja leima? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.11.2010 11:16 |
| liekö putkentaivutin poistunut Biltemasta | Cental73 | Chit-Chat | 10 | 11.04.2008 09:24 |
| Vinssi Biltemasta | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 25.02.2008 01:27 |