![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
Kuvankäsittelyyn apuja kaivataan.Tulipas ajatus että teetättäisin muutaman Offroad henkisen hupparin apparin ja junnujen iloksi, mutta eipä tuo kuvien vääntely olekkaan ihan simppeliä ,ikinä en oo tehny ja tekemättä taitaa jäädä . Käytössä on adoben cs5 tuotos ja sillä oon muutellu vaan tuota kuvaa. Lähinnä tarviis saada leikattua kuvasta "irti" tuollanen epämääränen läntti minkä vois painaa hupparin selkään. Oon kyllä onnistunu leikkailemaan kaikenmoisia, mutta aina siinä näkyy valkea tausta.(ymmärtiköhän kukaan) Jotenkin kun sais pelkistettyä kuvaa että jäis periaatteessa vaan ääriviivaa jäljelle,,,,hupparit tulee olemaan mustia joten kai se pitäs kuvan olla valkea tai hopea? Onko olemassa jotain yksinkertasta ohjelmaa millä tällanen tumpelompikin osais jotain tehdä. Voin toki jonkun verran maksaakkin jos joku osaava mulle kuvan muokkaa . Tuo muokattava kuva löytyy isompana tiedostona.
|
||||
|
||||
|
Kävisikö joku tuon tapainen?
Tätä kuvaa väsäsin n. 20 min, joten kuvittelisin tunnin tuotoksena irtoavan jo vähän paremman näköisen. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Apuja kaivataan Kainuun korvessa | farmari | Chit-Chat | 3 | 21.03.2009 06:19 |
| Apuja kaivataan kotisivuihin.. | nana | Chit-Chat | 11 | 23.01.2009 08:57 |
| JEEP XJ apuja kaivataan!?! | mch | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.01.2009 13:26 |
| VITARAssa ongelmia, apuja kaivataan | ockelbo4500 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.07.2008 21:52 |
| Apuja kaivataan | sevy.8 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.08.2005 11:08 |