Myyty
-98 tdi autom. 2.5 volvo. aika siisti kilometreihin 586tkm ja ikään nähden. vaikuttaa tosiaan kunnossa pidetyltä ,huoltokirjaa jatkettu tähänpäivään asti!!! ollutkin ensin ammatti käytössä ja sitten asentajien entinen... loota vaihtaa hienosti ja aina ei ees huomaa, muutakun kiekkamittarista. n.15 000km olen ajellu ja ei hävittele nesteitä tms oikkuja.aina olen töihin päässy ja kotiinkin!!! ilmastointikin taitaa pelata-ainakin lykkäsi kylmää. katsastin juuri , kohtuullisesti laittelinkin ennen sitä...(n.500e meni osiin jo....) nyt ei pitäis ihan heti olla remppaa tiedossa...(paitti iskarin yläpäät tuntuis menevän tänä tai ens leimalle 1-2vuotta 20tkm???) aika monta näitä on mulla ollu... ttiauton id . tästä soipapeli ja vaihossa joku paku tai 4x4 peli. joko pikkiruokanen bensa tai dieseli. istumapaikkoja 3lle tai jopa 4lle olisi suotavaa, ei pakollista kuiteskaan....
NYT 1400e ilman kesärenkaita+sumuvaloja ... ja löytyy joko iisalmesta tai pielavedellä sillointällöin. lähestulkoon fanaattinen suhtautumiseni autoihin estää ottamasta mitätahansa vaihdossa, mutta sitähän voi kompensoida rahalla minulle päin

nolla 5 nolla xxx
Myyty