![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() hiluksiin high steer sarja ja risukeula hilun tehostettua simpukkaaOstetaan jos tuommoisia löytyy ni saa tarjota0505699240 Ostetaan Viimeksi muokannut hj : 20.02.2013 17:14 |
|
|||
|
|||
![]()
Multa löytys vm91 hiacen ohjaustehostin. jos kiinnostaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos samallainen hiluntehostimen kanssa ni kiinnostaa.entäs hinta?
|
|
|||
|
|||
![]()
Tarkistan Sopivuuden huomenna. ja ilmotanhinnan jos sopii.
|
|
|||
|
|||
![]()
Noh eipä se ihan samanlainen ole. Hiacessa ohjaustehostin on kuskin puolella kun taas Hiluxissa repsikan ja siinä on moniura hihna. mutta saahan sen kiinnikken kyllä rakennettua. jos kiinnostaa niin kaikkine hihna pyörinee ja vanhalla kiinnikkeellä 250€
|
|
||||
|
||||
![]()
en tarvitse vielä tehostimenpumpppua itse ohjaustehostimelle olisi tarve.
jos pelkkä pumppu 250€ ni kalliina pidän köyhä kun olen |
|
|||
|
|||
![]()
sinä varmaan olet vailla ln110 ohjaussimpukkaa....mulla ei ole enää mutta olettaisin että tällaista tarvitset jos high steering palikoilla meinaat rakentaa ohjauksen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä vain kiitosta tarkennuksesta
|
|
||||
|
||||
![]()
jokohan saa upata?
|
|
|||
|
|||
![]() Simppu
Hieman kosteusvaurioinen löytyis...
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Hilux High steer ja korotus sarja | L200 93 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.10.2012 05:05 |
Ostetaan hj61 high steer kit ja hyvät etujousipakat OSTETTU | Jumppis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2010 09:40 |
Ostettu Hilux High steer sarja | halts| | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.11.2010 16:51 |
risukeula hilun korotuspalat | hiluks | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.05.2008 20:43 |
HIGH STEER | Rälläri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.09.2007 13:35 |