![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Otetaan vastaan mig-langan kelaOstettu Tarve olisi tyhjälle mig-langan kelalle. Ainaki 15 kilon langat on sellasella metallilangasta väsätyllä kelalle. Sellaselle ainaki yhdelle olisi tarve, mutta voisin varalta ottaa kaksikin.Oulun seudulta voisin noutaa. -050-3900813 / Kimmo Sain näitä keloja. Kiitos! Ostettu
Huono tie, parempi mieli. Viimeksi muokannut khonkonen : 09.01.2013 16:56 |
|
||||
|
||||
![]()
Kysäse paikallisilta metalli virmoilta, varmaan saa roskiksesta napata parit mukaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Utelias kun olen, niin pakko kysyä mitä sellasella teet??
|
|
||||
|
||||
![]()
saa ainaki tehtyy tyylikkää viinipullon telinee
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulla vois olla, tarttee kattoo. Josko Farmari roudais lähemmäksi?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Ei löytyny Rompe1:sen varastoista ku isolla reiällä olevaa, eli kelat pitäisi olla sillä pienellä keskireiällä (jotain 50 milliä?)
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu / Otetaan vastaan pailmoitinpainike | Rompe1 | O/M/V Muut | 2 | 16.05.2012 07:16 |
Ostettu /otetaan vastaan Kattopeltiä | tare | O/M/V Muut | 0 | 01.11.2010 15:35 |
Ostetaan otetaan vastaan | HJ-Toni | O/M/V Muut | 2 | 19.07.2010 21:27 |
Ostettu /otetaan vastaan etuistuimet | Jare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 26.02.2009 21:37 |
Mig-langan tunnistus, normaali vai ydintäytelankaa | allu-85 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.08.2008 11:25 |