![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() @£$£¤*§!! Tulli!!!OK... Kertokaas nyt mielipiteenne että olenko nyt ihan kuutamolla... noh ok, ne jotka mut tuntee tietää että olen mä... noh kuitenkin. Tuossa tuli lusittua muutama vuosi työn touhussa rapakon takana ja tuossa kesällä tultiin pois... 10+kg painon nousun lisäksi tuli tuomisina Freelander 2 vm 2010 muuttoautona... Kun etukäteen asiaa tarkastelin ja pohdin niin näytti aikas selvältä että tuo auto noinkin vanhana menee kepeästi alta maksimi verohyvityksen... toisin sanoo ystävämme tulli... perkele. Tässä pakko myöntää että Porin tulli on ollut ihan asiallinen, vaan sitten muuten... no hohhoijaa... Tässä nyt esitän alla faktaa. vasemmalla referenssiauto poimittuna tullin aikaisemmista päätöksistä ja oikella minun autoni. Esimerkkiauto Minun autoni Vuosimalli 2010 2010 Käyttöönottopäivä 7.12.2010 31.12.2010 Päätöspäivä 21.11.2011 14.8.2012 Päiviä käytössä ennen päätöstä 349 592 Ajokm päätöshetkellä 25 000 km 41 000 km Minä maksan lisäveroja mutta toinen auto ei!!!!! Ainoa ero on että tuossa toisessa autossa 2.2L Diesel ja minulla 3.8L Bensa kone... Siis minulla vanhempi auto isommalla ajokilometrimäärällä... ja silti Tullin mukaan muuten nämä ovat kaksi aivan eri autoa ja niitä ei voi verrata keskenään... siis täh??? Sanomattakin selvää että lähti korjausvaade Hallinto-OIkeudelle... perkele... kohta 4 kuukautta tässä asiasta tapellut... ![]()
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Venäjän tulli. Onko kokemuksia? | offipete | Chit-Chat | 7 | 15.09.2006 14:26 |
Tulli-ihmettelyä ulkomaantilausta tehdessä | JF | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.05.2005 14:12 |