Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 02.06.2003, 16:30
Guest

Perusasetus

Kysymyksia rookie omistajalta

Ostin 69 vetten jokin aikaa sitten ja mulla ois muutama kysymys siihen liittyen. Eli mika tai mitka korjaamot on hyvia ja luotettavia korjaamaan ja huoltamaan sita? mista kannattaa hankkia varaosia siihen? Mika on yleisesti tuntiveloitus korjaamoilla?

kiitos.... oon meinaan aika pihalla naista asioista.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vanha 02.06.2003, 17:24
Vette ´69 Vette ´69 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 21.12.01
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Riippuen missä majailet, kavereista on yleensä paljon apua ongelmatilanteissa... Myös täältä palstalta kannattaa kysellä. Aika moni asioista tietävä tuntuu näitä lukevan.

Jos haluat teettää korjauksia, niin tekniikkapuolta osaavat monet amerikanauto pajat korjata, mutta muita hommia varten kannattaa ainakin kysäistä Finvetten Jakelta. Varaosissa pätee sama homma. Tekniikka on pääosin tuttua Chevyä jota saat pääkaupunkiseudulla esim. US Partsista tai Part Cornerista. Muut osat saat helpoimmin joko tilaamalla Jenkeistä (Mid America, Ecklers, Corvette central...) tai Finvettestä.

Tuntiveloitukseen voi joku asiasta paremmin tietävä vastata. Isommissa hommissa kannattaa varmasti pyytää erikseen tarjous.

Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2003, 20:57
Guest

Perusasetus

Kiitos vastauksesta, tosiaan asun paakaupunkiseudulla. Olis kiva kysella vahan tarkemmin asioista eli jos mahollista niin voisitko laittaa mulle sun mailiosotteen mulle happygilmour02@hotmail.com jotta voisin vahan kysella tarkemmin

kiitos etukateen

Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2003, 21:08
Guest

Perusasetus

Missa loytyis korjausmonttuja tai nosturi paakaupunkiseudulta jotta sais auton ylos?

Vastaa lainaten
Vanha 04.06.2003, 06:19
Guest

Perusasetus

Jollain Neste-asemilla on tee-se-itse -halleja. Muistaakseni ainakin Kontulassa oli yksi

Tomppa

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jeep Cherokee -80 ensim.omistajalta HELMI! KooPee O/M/V Ajoneuvot 3 17.04.2006 12:15
Rookie geswas Tekniikka & Jutustelu 6 16.05.2005 00:24

Sivu luotu: 02:32 (GMT +2).