![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kysymyksia rookie omistajaltaOstin 69 vetten jokin aikaa sitten ja mulla ois muutama kysymys siihen liittyen. Eli mika tai mitka korjaamot on hyvia ja luotettavia korjaamaan ja huoltamaan sita? mista kannattaa hankkia varaosia siihen? Mika on yleisesti tuntiveloitus korjaamoilla? kiitos.... oon meinaan aika pihalla naista asioista. Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Riippuen missä majailet, kavereista on yleensä paljon apua ongelmatilanteissa... Myös täältä palstalta kannattaa kysellä. Aika moni asioista tietävä tuntuu näitä lukevan.
Jos haluat teettää korjauksia, niin tekniikkapuolta osaavat monet amerikanauto pajat korjata, mutta muita hommia varten kannattaa ainakin kysäistä Finvetten Jakelta. Varaosissa pätee sama homma. Tekniikka on pääosin tuttua Chevyä jota saat pääkaupunkiseudulla esim. US Partsista tai Part Cornerista. Muut osat saat helpoimmin joko tilaamalla Jenkeistä (Mid America, Ecklers, Corvette central...) tai Finvettestä. Tuntiveloitukseen voi joku asiasta paremmin tietävä vastata. Isommissa hommissa kannattaa varmasti pyytää erikseen tarjous. |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vastauksesta, tosiaan asun paakaupunkiseudulla. Olis kiva kysella vahan tarkemmin asioista eli jos mahollista niin voisitko laittaa mulle sun mailiosotteen mulle happygilmour02@hotmail.com jotta voisin vahan kysella tarkemmin
kiitos etukateen Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Missa loytyis korjausmonttuja tai nosturi paakaupunkiseudulta jotta sais auton ylos?
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Jollain Neste-asemilla on tee-se-itse -halleja. Muistaakseni ainakin Kontulassa oli yksi
Tomppa Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Jeep Cherokee -80 ensim.omistajalta HELMI! | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 17.04.2006 12:15 |
Rookie | geswas | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.05.2005 00:24 |