Mullahan on autona semmonen retkukeula hiluski,ja sillon tällön se apusimpukka saa kipiää ja akseli siitä vääntyy kaheksikolle. Sit on auraus kulmat päin persettä. No tällä kertaa ja niinku ennenki vein ihka uuden apusimpukan eräälle hyvälle sorvarille joka teki siihen paksumman akselin,muovi holkit pois ja saman verran paksumpi se akseli. Sitte kotona porasin sen simpparin kylkeen reijän ja sihen rasvanippa ni pysyy vetreänä,no uudella simpparilla jonkun reissun heitin kepapille ja kauppaan ja semmosta. Sitte alko kanittaa ratti niin perusteellisesti ja tuntu et puoltaa ja ohjaus on pirun jäykkä ja tehostin vähä vaikeroi ja kaikkia saatana. No pureksin ohjaus vehkeitä ja vaihtelin yläpallot ja toisen raidepään ja ei ne ny ihan romut ollu mitä ny väljiä niinku olin aikasemmin kokeillutkin. Sit runkutin apusimpparia ja ei liiku mihkää,ihan niinku olis leikannu kiinni! No otin irti sen ja koitin purkaa sitä ni ei akseli millään ulos kuoresta ei vaikka prässillä painoin kolmatta tonnia,hakkasin moskalla ja hiukka lämpöö annoin kosanintoholla. Sisällä olleet molybdeenisulfidi rasvat tuli nipan reijästä ulos,oli siellä jotai orkkis rasvaakin mutta juntissa on. On eräskin keppi ja kilkutin tullu käänneltyä mut ei o ikinä tullu vastaan tämmöstä,miten helvetissä voi kaks hyvin rasvattua rautaa leikata toisiinsa kiinni noin tiukasti? Jos nippaa poratessa olis joku metallisiru jääny väliin ni miten vitussa se noin tiukassa voi olla? Eikö rasvat tykänneet toisistaan ja tuli joku hylkimis reaktio? Onko jotenkin niin paksua rasvaa et kiilautuu noin tiukasti kiinni? Vai mikähän tässä voi olla vikana? Onko kellään mitään aavistusta?