![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hilux 4x4 2,4 D 1992Ostin tommosen 92 Hiluxin eka omistajalta. Nyt tarvii apua tekniikan suhteen. -Auton mukana tuli 2 kytkin pakettia ja 1 vauhtipyörä. -Mukana tuli kytkimen suhteen 2 Hiluxin osat,ja molemmat 92 rekisteröityjä,voi olla valmistus vuosi 91,joka tapauksessa molemmat 4x4 2,4D vapari motteja. -225 ja 235 levyillä/asetelmilla. -Eli onko toi isompi kestävämpi? -Mitä eroa on Turbon kytkimessä? -Ymmärtääkseni jo 80-luvulla turboa tehtiin muttei tuotu Suomeen? -Onko 225mm.kytkintä useaa eri mallia? VM ero? 2 tai 4x4 vedossa sama kytkin? -Sitten kiinnnostaa tietää käykö Turbo Hiluxin kannen tiiviste tuohon vapari peliin? -Tarkotus myöhemmin ahtaa -Oliko nyt HJ70 jossa sama Hiluxin pata ahtimella? -Onko näitä 80-90 luvun taitteessa muita 2,4 d:tä kuin 2L,2L2 ja 2LT?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
L-sarjan koneita on aika paljonki, tuolta lisää. Kyllä Suomeen tuotiin 2lt:tä jo 80-luvulla, ilmeisesti vain LJ70:sen keulalla? Sitä oli muualla tarjottavana mm Hiluxiin jne...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#3
|
|||
|
|||
![]()
jos toinen kone on 8pulttisella vauhtiksella, niin kyseessä 2l2 ja jos kuusipulttinen, kyseessä 2l kone, isompi parempi. eli 235 kytkin, ja shimmaamalla asetelma jäykäksi niin hyvä tulloo.. Ja suosittelen kansipahviksi hakea toyotan tiskiltä orkkispahvin, joka kesti minulla 1.5bar paineita surutta toistavuotta. tosin tiiviste oli liimattu vielä kiinni coppergasketilla.
ps. multa löytyy sitten niitä vauhtiksia ja asetelmia sekä koneen osia iso pino pajalta kun tuli yksi purkaamo sen koneen osista tyhjennettyä. Myös tieto taitoa jo tuon koneen sielunelämään hiukan päässy kertymään.. ![]() -Janne-
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Omasta mielestä kone on tuo 2l2,mutta siinä on silti 225mm,kytkin. Tarkastan huomena pulttien määrän.
Ainakin parivaraosaliikettä kertoi noita oleen 91-92 molemmilla kytkimillä.ilmeisesti jostain päivästä/runkonumerosta alettu laittaa noita isompia kytkimiä. Ilmeisesti 2l2 ja 2lt sama tiiviste? Mitä muuten orkkis Toyota tiiviste makso? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#6
|
|||
|
|||
![]()
se oli sitä 50 euron luokkaa, eliei kannata ruvetakokeilemaan tarvikeosalla tuolla hinnalla.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota Hilux ln110 1992 | mr_thomsson | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.10.2011 18:29 |
Ostettu Hilux 4x4 | Lehis | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 16.10.2010 20:16 |
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.07.2008 13:34 |
O: Hilux 4x4 | Morjenz | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.03.2007 01:17 |
M: Hilux 4x4 | O/M/V Muut | 0 | 08.12.2005 15:13 |