![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Rojekt BJ45 ex. VR LEIMASSA!! :)Tuommonen tuli Lahdesta. Ollut alkujaan Valtion Rautateillä. On siinä vikaakin: Nelikko ei meinaa pysyä oikeen päällä vaan pompsaa aika herkkään pois. ? Siirtohaarukka kulunut? Onkohan hankala purkasta toi jakoloota.? Peltiä arvelin vaihtaa jonkun neliön kun apparin jalkotila olis reikäjuusto. Kuskin takakylkikin oli sellanen tilkkutäkki, että tehtään uusiks. Takanta sisälokasuojat vaatii uusimista. takaosan kylkipaloissakin hiukka laitettavia. Eteen kaipais uusia jousia.. HJ60 jousetkin kai kävis? Pari kuvaa.
Viimeksi muokannut 260z : 03.09.2013 23:11 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo siinähaarukas vika todennäköisesti. Itellä naksuu se aika hyvin nelikko päällä.
Tosin auto patrol, mutta ei kai ne paljoa eroa. Ja jos meinasit jakiksen purkaa nii samalla kannattaa muutakin uusia... Itse olen laiska ja ajattelin vaihtaa toisen jakiksen.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ompas hirvi beejii mennykki kauas itään..!onnee vaan uudelle autolle!
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Bj45Lainaus:
Olikin aika matka.. Katto parilla ruuvilla kiinni.... Joku lootassa huutaa isoilla vaihteilla kun hyeena. .. Liekö tossa jakiksessa se ropleemi? Jossain oli mainittu, että tietyissä jakiksissa jotkut rattaat pyörii koko ajan? Täytyy vissiin uskaltautua purkasemaan.. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Edistystä---
Oikeanpuolen takasisälokari uusittu... Samoin takakulma... oli joskus tuupattu kulmasta.. koko kulma uusiks ja tinaa piälle..
Seuraavaksi vuorossa sama operaatio kuskin puolelle + koko kuskin puoleisen takakyljen teko suorasta pellistä-- Kunhan isot palat laiteltu kiinni ja maalailtu niin voikin siirtyä tuulilasin alapuoleen. Molemmin puolin olis tuollainen 4x4 cm laiteltava. Etuovien alle, kynnyskoteloihin täytyy myös hieman laittaa peltiä. +apukuskin jalkotila. Sitten pääseekin katon yläosan pariin, jossa muutama ruostevaurio.... Lasikuitukattokin on halki, joten hieman täytyy kuiduttaakin.. ![]() Vappuna ajellaan!! ![]() Viimeksi muokannut 260z : 02.12.2012 22:14 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Komeeta jälkeä.
Tää projekti on tiukassa seurannassa kun liippaa tosi läheltä meikän 45tos projektia. Mun taitaa olla ehkä himpun verran huononmpi. Laitahan lisää kuvia
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#7
|
|||
|
|||
![]() kuvia
Päivän työt.--
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
hyvä tulee.on se vaan hieno tuo bussi mallin bertta
![]() ![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#9
|
|||
|
|||
![]() Kohti kattoa..
Ovet ja tuulilasinkehys maalattu.. ovia ei jaksanu alareunoista parsia..
tuulilasin kehykseen kaksi paikkaa ja tinat saumaan.. Tuli tollanen Datsun 510 välipalarojekti laiteltua.. Tosin ei ois tarvinnu kajota kun leimaa on vielä 4/2014 saakka... Yhden omistajan auto.. Viimeksi muokannut 260z : 23.08.2013 21:29 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Vielä katon virittelyä
Tuli tuossa kuiduteltua kattoa, joka oli pahasti halki.. Saattaa kestää..
Takaovet menee kyllä kuitenkin molemmat uusiksi, jos sattuu ehjiä löytymään. Kuskin puolen ovi ei istu ei millään.. Ja onhan se ihan muodottomaksi runnottukin.. Vielä pikku näprättävää.. Tuulilasinpyyhkijät.. Rekkarikilvelle valo. Takapenkin tekeleet kiinni.. Ainakin istuinosa.. Kattopelti(lasikuitu) kiinni ja leimalle.. Puutteet: Takaovet Etujouset ISOT RENKAAT ja Tehostaja.. ![]()
__________________
BJ45 -83 Datsun 260Z -74 Datsun Skyline 240 gt 2d HT -80 Datsun L510 -71 Nissan 2400 GT -72 Datsun 200L -80 Nissan Laurel C32 2.4e slx Datsun Patrol 160 Hard Top -82 Viimeksi muokannut 260z : 27.08.2013 22:57 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Voi veljet tästä tulee tyyllikäs
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#12
|
|||
|
|||
![]()
no kuvissa näyttää paremmalta kun luonnossa... Kuutio olis vielä tarvittu pakkelssii jos ois suoraa halunnu..
![]()
__________________
BJ45 -83 Datsun 260Z -74 Datsun Skyline 240 gt 2d HT -80 Datsun L510 -71 Nissan 2400 GT -72 Datsun 200L -80 Nissan Laurel C32 2.4e slx Datsun Patrol 160 Hard Top -82 |
#13
|
|||
|
|||
![]() Vielä on kesää jäljellä :)
Leimassa ja liikenteessä..
Täytyy kyllä laittaa tiukempi apusimpukka.. On hiukan epämääräinen..
__________________
BJ45 -83 Datsun 260Z -74 Datsun Skyline 240 gt 2d HT -80 Datsun L510 -71 Nissan 2400 GT -72 Datsun 200L -80 Nissan Laurel C32 2.4e slx Datsun Patrol 160 Hard Top -82 |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tota suikan kissanruokapurkki peltiä, kun ei voi jokapaikasta hitsata ![]() Plastic padding kemiallinen metalli on vielä parempaa/kovempaa kun bilteman,mutta on kalliimpaa.
__________________
Land Rover Adventure Never Stops. Viimeksi muokannut Landrooveri : 07.09.2013 19:11 |
#15
|
|||
|
|||
![]() Kuvia valmiista
Takaovi pitää vielä löytää. Apusimpukkaa taidan koittaa tänään kiristää.
__________________
BJ45 -83 Datsun 260Z -74 Datsun Skyline 240 gt 2d HT -80 Datsun L510 -71 Nissan 2400 GT -72 Datsun 200L -80 Nissan Laurel C32 2.4e slx Datsun Patrol 160 Hard Top -82 |
#16
|
||||
|
||||
![]()
on se vaan hieno
![]() ![]() ![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#17
|
|||
|
|||
![]()
On se hieno
![]() On vaan niin kauheita ajettavia.. Eli pitäs rakentaa ohjaustehostin vähintään...On jo olkapää kipee kun on niin heikko ![]() Vähän hukkaan meni taas kun piti ajaa mökille tuolla, että saisi puuta kuskata metän laidasta... Vaan ei kehannu lähtee 220 kilsaa painamaan...
__________________
BJ45 -83 Datsun 260Z -74 Datsun Skyline 240 gt 2d HT -80 Datsun L510 -71 Nissan 2400 GT -72 Datsun 200L -80 Nissan Laurel C32 2.4e slx Datsun Patrol 160 Hard Top -82 Viimeksi muokannut 260z : 07.09.2013 18:31 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rojekt Bj 42 Soft Top Exo Cage | Kauttu | Maasturiprojektit | 230 | 01.12.2018 21:43 |
Myydään bj45 | SAMROCK | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 23.03.2010 16:42 |
o: bj45 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 02.01.2006 19:53 | |
M BJ45 | O/M/V Muut | 0 | 12.09.2004 19:52 |