![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Mönkkä kaivettu tallista , kevät huolto tehty ja ekat reilu sata kilsaa ajettu eli ajokausi on aloitettu
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
onneksi sentään jotain löytyy mikä EI vituta..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja minun kohdalla se on VAPAUS.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]() Tuli aamulla soitto: passaisko ensi keskiviikko:
Siis tähystyksessä piikataan vikaa nilkassa, (magneettiin ei kuulemma ollu syytä) siis käydään poistatamassa pieni rähmä? ja Varmasti Oikeasta nilkasta.(tussi käy)
No hoitotakuu täyttyy.... |
|
||||
|
||||
![]()
Italiaan vielä täks illaks, maanantaina takaisin.
![]() Liput VR: Jokela-Tampere 24€ ja risat, Ryanair: Tampere-Milano 38€. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kaljaa kaappi täynnä,viinaakin on vahingossa jäänyt juomatta,cerwinit huutaa hoosiannaa ja isäntä pienessä porossa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kolari CDI Mersu pöräytetty tänään käyntiin, todettu vaihteiston toimivuus ja itse tehty korkeapainepumpun remontti onnistuneeks, valmisteltu tekniikan poisnostoa ...
Hauska wisit workshop valoshow kojelaudalla kun puuttuu muutama auton mielestä oleellinen osa, mm. syylari, vedet, ilmkenno, laturi, vesipumppu, valot, abs yksikkö ym ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
niin, johtotähdessä ei ole vikoja vaan ominaisuuksia, melkoisen nuuka laites kun noinkin pienestä nokittelee ![]() Vaan, pajero tuli pajalta rempattuna ja voi tasan menneet nallekarkit kun muuttui ajettavuus ja ajokäytös, ei oo enää se entinen kaistalaiva.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Eilen tuli ekat ajot tehtyä prätkällä.Yhtään ei kyllä ajokuumetta helpottanut
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gr:n turbo projektissa alkaa kasaamisvaihe! Turbonkin sai osiin, ilman että yksikään pultti katkes. Pakko koputella puuta. Sen verran sutjakkaasti yksissämiehissä menny. Ja jatkossa turbon päivitys todella helppoa!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
... juu - mutta nyt se on opettelemassa tavoille vieroitettuna sielustaan ![]() ja mopokaudenkin vois varmaan kohta avata, wanhaa kyl paleltaa niin helposti, ettei viel oo syntyny ees isoa hinkua ![]() btw: tunnistaaks joku mopon mallin - ei oo yleisimpiä paukuttimia Suomalilassa ...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ja vaikka leikattiin aikaisin aamulla, niin vieläkään ei ole kohtuuttoman kipeä, lääkitys siis myös kohdallaan ![]() ![]() p.s ainakin 4-5 kertaa varmistivat, että leikkaavat vasemman nilkan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Naapurin "maalitehdas" paloi. Onneksi nyt kun on vielä lunta ja märkää, kuukauden päästä joka paikassa olisi ollut kuiva kuloheinikko ympärillä ja olisi varmasti palanut paljon muutakin.
Ja tuskin saa vakuutuksesta mitään kun luvatonta toimintaa luvattomassa paikassa mistä tilanne on lähtenyt.
|
||||
|
||||
![]()
BC kortti korotettu onnistuneesti BECE
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mitä se vaati ja oliko kallis? Pitäs omaakin korttia päivittää....
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
||||
|
||||
![]()
no jos ajokokemuksen pohjalta ajaa niin kun mä niin 3kk kiekokot ja 4h teoriaa ja 10 tuntia ajoa hintahan riippuu autokoulusta mulla oli joku 1500 e
|
||||
|
||||
![]()
Tänään alkaa viimein talviloma!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ilmastoitu ja muillakin herkuilla oleva mondeo hankittu halvalla,, ja samaan laitteeseen PRIIMA laatikko tosi edullisesti..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
hapan (foorttif150) tojeron tyhjäkäynti ja lataus satiin pelittämään ilman isompia töitä..
huomenna loota öljyt,, panssari ja keulalle flekti.. ![]() ja sit koneen vaihto projekti on valmis.. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Viikko Saksassa takana. T-paita kelit ja muutenkin kun koko kevään odotettu reissu alkoi niin johan opiskelijan mieli virkkistyi muiden opiskelijoiden kanssa
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Noh, tutkintapyyntö lähtee maanantaina vaaran aiheuttamisesta.
|
|||
|
|||
![]()
Kotiuduttu just metsurointikeikalta. Aikas letkeenä on koko ukko. Mukava oli seurata Antsan mönkkärimetsäkärrykuormaajayhdistelmän puuhaa. Hyvin liikkuu puu. Päivän tavoite saavutettiin ja hiukka eli muutama tikku
![]() ![]()
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 21.04.2013 04:07 |
|
|||
|
|||
![]()
Kuokkakone lähti ilman kikkailuja käyntiin hyvin levätyn talven jälkeen.
Luokat |
ei harmita |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |