![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
mulla ei ole kalusto liikkuvassa kunnossa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Voisihan tuota käydä viimeinkin tutustumassa siihen ajo-alueeseen, josko siellä melkein vakio hiluskilla pääsis, kun nastapyörät alla eikä viitsisi vaihtaa...
|
|||
|
|||
![]()
Nastarenkailla ihekkii ajattelin rymytä. Ois kyl iha mukava, jos joku alueet paremmin tunteva ois mukana, jottei tulis sanomista jälkikäteen. Apparin paikkakin on vapaana.
Ponssekuski |
|
||||
|
||||
![]() ehkä
kalusto tuskin ennen kesää kunnossa jos silloinkaan pari päivitystä jne.. appariks joudan jos en töissä..
|
|
||||
|
||||
![]()
Hepomäelle lähen kyl huomen ajelee, jos joku lähtee mukaa. Muus tappaukses muualla pöristelen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mulle iski vielä lenssun päälle että en kykene oikei appariksikaan
|
|
||||
|
||||
![]()
auto pajalla muuten lähtisin
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitenkä on lumi haitannut etenemistä ajo alueella?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ilmeisesti melko tehokkaasti, kun palstalla on näin hiljaista...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jospa nuo lumet kohta rupeis sulamaan niin pääsis ajelemaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
miksi oddotat lumen sulamista? menkä ajelemaan !!!
![]()
sisu- only the strong survive motorsports, cuz everything else needs only one ball hey, barbie called, she wants her jeep back www.sontt.com Viimeksi muokannut 4xfinn : 26.02.2011 18:16 |
|
||||
|
||||
![]()
semmonen 80cm lunta, on vähän liikaa ainakii minulle
|
|
|||
|
|||
![]()
helpo se on, ISSONMAT RENKAT!!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olisko lauvantaina (12.3) porukalla mitää intoa lähteä paaruuttelemaan ajoalueelle?
|
|
||||
|
||||
![]()
Olen ottanut jo jonkin aikaa sitten vastaan offroad lajivastaavan hommat Kuopion UA:ssa. Jatkossa voi minua häiritä jos on jotai kysyttävää.
Mikko Huovinen O5O 913O259 |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=revu;753180]Olen ottanut jo jonkin aikaa sitten vastaan offroad lajivastaavan hommat Kuopion UA:ssa. Jatkossa voi minua häiritä jos on jotai kysyttävää.
No mitenkä on mikko, oli sinunkii kanssa puhetta tuosta minun jäsenasiasta kun kuopion ua:lta sanovat että pelkkä jäsenmaksu ei riitä vaan pitäs se kilpailulisenssi maksaa KUA:lle ennen kun pääsee hepomäkeen ajeleen. jos nyt selviän tuolla jäsenmaksulla niin maksukaavaketta tai vastaavaa tänne heti |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=unclesam;753260]
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Öö mitenkä? Eikö pelkkä jäsen maksu riitä vai kui?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kahden eri UA:n jäsenyys tuottaa ongelmia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jätänkö tänä vuonna oman kylän ua:n jäsenmaksun maksamatta ja maksan pelkästään kuopioon vai? Toisaalta en kilpaille missään lajissa vaan olen maksanu ihan kannatus mielessä, sen puoleen sama minulle? Viime vuonna ei kyllä kummankaan seuran sihteeri maininnu sen haittaavan mitään vaikka makselis päällekkäin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oma kanta on, että vaikka ajas kilpaa jonku toisen UA:n nimissä nii samalla jäsen maksulla sais ajaa tuolla Kuopion alueella, mutta tällä hetkellä en saa tarvittavia henkilöitä kiinni puhelimitse niin en osaa vielä vastata. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ymmärrän sen, että kilpaillessa kahden seuran jäsenenä oleminen voisi olla ongelmallista. Tässä tapauksessa ei kilpailla ja kyseeseen voisi tullakin ns. kannatusmaksu, mikä olisi vuosittaisen jäsenmaksun verran. Offiajeluun oikeutettavalla jäsenmaksulla katetaan muun muassa ajoalueen lupahakukustannukset ja sanktiot mahdollisten väärinkäytösten johdosta. Tämän lisäksi maa-alueen omistaja (Kuopion Kaupunki) edellyttää, että alueella "harjoittelevat" kuuluvat Kuopion Urheiluautoilijoihin, ts. toiminta olisi edes jonkin verran järjestäytynyttä. |
|
||||
|
||||
![]()
Jo sain asian vihdoin selviteltyä. Eli ei ongelmaa jos ei ole lisenssi maksuja yms suoritettuna. Kahden UA:n jäsen voi olla. siinä on se "ongelma" jos lisenssi maksettu esim. vesannon urheilu autoilioille ja ja siitä johtuen edustaa vesannon UA:ta kisoissa.
Samille asiasta jo soitinkin, että ei muuta kuin liittyy jäseneksi ja ajaa tasan niin paljon kuin haluaa. |
|
||||
|
||||
![]()
ensviikolla kardaanin ristikoitten vaihto ja sitten vois ruvetakkin suunnittelemaan ajohommia kun jäsenasiakin sitten selvisi. kiitokset mikko
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |