Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.03.2011, 17:04
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Perusasetus

Olen ottanut jo jonkin aikaa sitten vastaan offroad lajivastaavan hommat Kuopion UA:ssa. Jatkossa voi minua häiritä jos on jotai kysyttävää.

Mikko Huovinen
O5O 913O259

Vastaa lainaten
Vanha 25.03.2011, 19:58
unclesam:n Avatar
unclesam unclesam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 17.08.10
Sijainti: kuopio
Perusasetus

[QUOTE=revu;753180]Olen ottanut jo jonkin aikaa sitten vastaan offroad lajivastaavan hommat Kuopion UA:ssa. Jatkossa voi minua häiritä jos on jotai kysyttävää.

No mitenkä on mikko, oli sinunkii kanssa puhetta tuosta minun jäsenasiasta kun kuopion ua:lta sanovat että pelkkä jäsenmaksu ei riitä vaan pitäs se kilpailulisenssi maksaa KUA:lle ennen kun pääsee hepomäkeen ajeleen. jos nyt selviän tuolla jäsenmaksulla niin maksukaavaketta tai vastaavaa tänne heti
Vastaa lainaten
Vanha 25.03.2011, 20:08
Veteraani+

Perusasetus

[QUOTE=unclesam;753260]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
Olen ottanut jo jonkin aikaa sitten vastaan offroad lajivastaavan hommat Kuopion UA:ssa. Jatkossa voi minua häiritä jos on jotai kysyttävää.

No mitenkä on mikko, oli sinunkii kanssa puhetta tuosta minun jäsenasiasta kun kuopion ua:lta sanovat että pelkkä jäsenmaksu ei riitä vaan pitäs se kilpailulisenssi maksaa KUA:lle ennen kun pääsee hepomäkeen ajeleen. jos nyt selviän tuolla jäsenmaksulla niin maksukaavaketta tai vastaavaa tänne heti
Privaatti viestiä laitettu.
Vastaa lainaten
Vanha 25.03.2011, 20:38
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Perusasetus

Öö mitenkä? Eikö pelkkä jäsen maksu riitä vai kui?
Vastaa lainaten
Vanha 25.03.2011, 22:03
Veteraani+

Perusasetus

Kahden eri UA:n jäsenyys tuottaa ongelmia.
Vastaa lainaten
Vanha 26.03.2011, 11:12
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Perusasetus

Jätänkö tänä vuonna oman kylän ua:n jäsenmaksun maksamatta ja maksan pelkästään kuopioon vai? Toisaalta en kilpaille missään lajissa vaan olen maksanu ihan kannatus mielessä, sen puoleen sama minulle? Viime vuonna ei kyllä kummankaan seuran sihteeri maininnu sen haittaavan mitään vaikka makselis päällekkäin.
Vastaa lainaten
Vanha 26.03.2011, 19:47
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaheli Näytä viesti
Jätänkö tänä vuonna oman kylän ua:n jäsenmaksun maksamatta ja maksan pelkästään kuopioon vai? Toisaalta en kilpaille missään lajissa vaan olen maksanu ihan kannatus mielessä, sen puoleen sama minulle? Viime vuonna ei kyllä kummankaan seuran sihteeri maininnu sen haittaavan mitään vaikka makselis päällekkäin.
Minä yritän selvitellä asiaa tuolta kuopion UA:n kautta vielä uudemman kerran, että pysys tää asia reiluna ja yksin kertasena.

Oma kanta on, että vaikka ajas kilpaa jonku toisen UA:n nimissä nii samalla jäsen maksulla sais ajaa tuolla Kuopion alueella, mutta tällä hetkellä en saa tarvittavia henkilöitä kiinni puhelimitse niin en osaa vielä vastata.
Vastaa lainaten
Vanha 26.03.2011, 20:40
TeeVee TeeVee ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 06.02.06
Sijainti: Kuopio, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaheli Näytä viesti
Luulisi rahan kelpaavan.

Ymmärrän sen, että kilpaillessa kahden seuran jäsenenä oleminen voisi olla ongelmallista. Tässä tapauksessa ei kilpailla ja kyseeseen voisi tullakin ns. kannatusmaksu, mikä olisi vuosittaisen jäsenmaksun verran.
Offiajeluun oikeutettavalla jäsenmaksulla katetaan muun muassa ajoalueen lupahakukustannukset ja sanktiot mahdollisten väärinkäytösten johdosta. Tämän lisäksi maa-alueen omistaja (Kuopion Kaupunki) edellyttää, että alueella "harjoittelevat" kuuluvat Kuopion Urheiluautoilijoihin, ts. toiminta olisi edes jonkin verran järjestäytynyttä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? VonLeka Chit-Chat 4 04.03.2008 21:15
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2006 05:54
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... Hujane O/M/V Ajoneuvot 7 19.05.2006 19:29
Onko kuopiossa laina kumia? Chit-Chat 0 15.04.2005 13:24
Kuopiossa? Kartsa Tekniikka & Jutustelu 24 28.11.2004 17:25

Sivu luotu: 19:30 (GMT +2).