![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Muusikon työkaluLainaus:
![]() ??nyybinä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Viime viikolla kun hitsasin Tertun runkoa takarenkaiten kohalta, huomasin että perästä lähtee joku jarruputken näköinen putki keulaan päin. Samassa nipussa jarruputkien kanssa. Silloin en kiinnitänyt asiaan sen enempää huomiota vaan jatkoin hitsaamista.
Mutta nyt kun olin parvekkeellä aamukahvilla/tupakalla asia palasi mieleeni ja rupesin miettimään että onkohan tossa ollut joskus joku lukkokperä, vai mikä ihmeen putki/letku mahtaa olla kyseessä? Auto ei ole tällä hetkellä mulla kotona joten en pääse tarkemmiin tutkimaan. Osaako joku sanoa mistä putkestä on kyse? Auto on vm-91 Nissan Terrano 3.0 automaatti (WD21)
|
||||
|
||||
![]()
Olisko kyseessä akselin huohotus putki/letku?
|
||||
|
||||
![]()
Mjooooo'o ja mä pyysin kaffeseuraa. Mä tarjoon,sä maksat.........
|
||||
|
||||
![]()
Saako vm. -91 GR patrollin (kitkalukolliseen)takaperään Detroit Lockeria tai vastaavaa automaattilukkoa?
Ja mistä? |
|
||||
|
||||
![]()
Mistäköhän maasta tuo meikäläisen mopedi on joskus uitettu kun edellinen rekisteritunnus on B-SV184 ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Voiko joku päivitys tai muu tapahtuma jättää tietokoneen sivuhistoriaan jäljen vaikka talon olis pitänyt olla tyhjä???? kone on kyllä ollu päällä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja kysymys: pitäisikö siitä sittenkin tehdä TURBODIESEL?
|
||||
|
||||
![]()
Oli avattu messenger talon ollessa tyhjä??? Vara-avain on nyt eri paikassa.Turbodiiseli on aina hyvä vaihtoehto.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Then it shall be klonkswagen 1,9TD in Suzuki ![]()
|
|||
|
|||
![]()
On myös olemassa vaihtoehtoja...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nojuu, mutta ku töis tuloo päivittäin rassattua VAG-diisseleitä, ja firma tuo maahan volsun varaosia (henkilökunnalle halvalla hinnalla)
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Miks aina mä, paitsi lotossa?
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Mitä mä teen väärin? |
|
||||
|
||||
![]()
Sää ajat liian isolla syötöllä kaikilla vehkeillä.
|
||||
|
||||
![]()
en usko että syy siinä on vaikka sitä täälläpäin kutsutaan tuottavuuden parantamiseksi, meillä on kato semmonen 35% muotivillitys työmaalla, sen verran täytyy saada pois..
tunneista, värkistä, teristä... ukoista se onkin jo poistettu kahteen kertaan... sit mä voin vähä pienentää syöttöö jos kone hyytyy...ei oo kyl viä ehjällä terällä semmosta skoda tehny... |
|
|||
|
|||
![]()
Tuli tuossa hetken mielijohteesta ostettua subarun leone -89. Mitenkäs tuossa tuo nappi neliveto nyt käytännössä toimii? Uskaltaako ajella pitävällä alustalla neliveto päällä vai pitääkö vaihtaa etuvedolle? Ja vielä, ei kellään sattus olemaan jonkinlaista ohjekirjaa tuolle
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Saako itse tehdä asuntoautoa vanhemmasta(n.20v) autosta?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kun viikon tippa-ruokinnan aikana lähti 10kg painosta pois, niin milläs tuon sais parhaiten takas äkkiä, ja mieluusti lihaksena ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vai peräti Kotleettinen?
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |