![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitä mä teen väärin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Sää ajat liian isolla syötöllä kaikilla vehkeillä.
|
||||
|
||||
![]()
en usko että syy siinä on vaikka sitä täälläpäin kutsutaan tuottavuuden parantamiseksi, meillä on kato semmonen 35% muotivillitys työmaalla, sen verran täytyy saada pois..
tunneista, värkistä, teristä... ukoista se onkin jo poistettu kahteen kertaan... sit mä voin vähä pienentää syöttöö jos kone hyytyy...ei oo kyl viä ehjällä terällä semmosta skoda tehny... |
|
|||
|
|||
![]()
Tuli tuossa hetken mielijohteesta ostettua subarun leone -89. Mitenkäs tuossa tuo nappi neliveto nyt käytännössä toimii? Uskaltaako ajella pitävällä alustalla neliveto päällä vai pitääkö vaihtaa etuvedolle? Ja vielä, ei kellään sattus olemaan jonkinlaista ohjekirjaa tuolle
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Saako itse tehdä asuntoautoa vanhemmasta(n.20v) autosta?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kun viikon tippa-ruokinnan aikana lähti 10kg painosta pois, niin milläs tuon sais parhaiten takas äkkiä, ja mieluusti lihaksena ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Full-time 4wd sitten asia erikseen. Saattas tuo omistajan opus löytyäkin, pitää katella. Tarttetko muuta? Jotain silppua on mun Subaru-kaudelta nurkkiin jäänyt ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Onko olemassa missään ns. offareiden kultaista käyttäytymissääntöä uusille offareille?
Eli aloittavat tietäisivät vähän mitä sitä offivehkeellään saa tehdä ja ei saa tehdä.. ![]() toivottavasti joku ymmärsi yskän mitä tällä haen.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |