Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.06.2010, 21:48
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Ratsuni mun

Nyt mulla on eka Datsuni Patrol.......kaikkea sitä tulee ostettua, kun ei ole merkki fanaatikko ja "halvalla sai"

Pussy Wagon mitsu kun lähti uudelle omistajalle, niin piti jostain keksiä uus puunhaku ja hauskuutus peli ja tuommonen tuli eteen:

Ja nimeä miettiessä autolle, meinasin että NUSSIN tulis kivasti tosta NISSAN tekstistä, mutta täähän on niin vanha peli, että on Datsun ja siitä Suomalaisittain Ratsuni....niinku Rotke ja Raihatsu ja Riisseli-mersu kans.

Laitteluahan oli heti alkuun monen moista, ku vandaalit ja vuodet on tehny tehtävänsä. Alusta on tukevasti kuorrutettu ilmeisesti kalkki tai muulla kaivospölyllä. Kytkin sylinterit ja polkimen vivut kaipas remonttia, vedet ei pysyny sisällä, ku oli pakkasroppu kadoksissa ja montaa muutaki pikku puuhaa oli ja on edelleen. Pitihän sitä kokeilla, että saisko helpolla 35" traktori gummit alle......ei mee ihan helpolla ei

Seuraavaks jos kyhäilis pakoputken, ku nyt on 1,5m suoraa HÖRINÄÄ, eli ihan kammottava ääni. Sit pitäs jotain keksiä, että sais isommat gummit alle helpolla. Ehkä SOA eteen, vai kuinka vittumainen se on tehdä?

Taakse tekis mieli kierteet tehdä, niin sais takaylityksen katkoa, ku nyt ei mahdu edes omaan traileriin. Tai pitäskö tuosta tehdä pick-up "flat bedillä" ja samalla lyhentäs akseliväliä???

Hyviä ja helppoja ideoita saa heitellä. Tai jospa sillä ajelis hetken ihan tuollaisenaan......jaa niin mut joutuu lainaan aina kuljetuksiin Taren traileria, jos ei tee jotain....höh

Viimeksi muokannut Jare : 16.06.2010 21:50
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Datsuni on mun ratsuni... Taitaa sitä joutua runkoakin paikkaamaan... Tourinki Maasturiprojektit 33 14.03.2009 20:20

Sivu luotu: 10:04 (GMT +2).