![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Näyttää ite tehyltä Voortilta. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Älä ny! Tuohan on ihan voortin näkönen..
![]() Onkos Chevy Opala tuttu peli? ![]() Eli Opelin ja voortin ristisiitos.. ![]() Brassi yhtäkaikki.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vitut mikään voorti, on ihan aito Chevrolet B10 Custom ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Saan näppyjä ja kivuliaita avohaavoja tuollaisista mulkuista !!
|
|||
|
|||
![]()
Taas uutisia nilkistä. Se on aktivoitunut. Käy ovelta ovelle naapureita läpi ja uhkaa tappaa ne jos eivät anna mun puhelinnumeroa. Ainoa ongelma on vaan että taloyhtiössä mun numero on vain yhdellä naapurilla, mikä tuosta mulle soittikin. Sen luuri on aamun ja yön aikana täyttynyt taas tappouhkauksista jos ei anna mun numeroa. Pitäsköhän hakea joku prepaid liittymä, käydä koputtaan sen ovea ja sanoa että tässä on se numero minkä sä halusit. Jättää naapurit rauhaan. Ja mä voin sitten siitä aina tehdä noita rikosilmoituksia kun ottaa luurista vaan kuvankaappauksena talteen sen uhkailut.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
HAH! Ei täällä suomilandiassa. Se ei sieltä saa sen jälkeen lähteä mihinkään! Noita nilkkejä kun pitää tässä maassa suojella.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tai anna inkkarin nilkin puhelinnumero sun nilkille ja inkku antaa omalleen sun nilkin puhelinnumeron, soitelkoot nilkit toisilleen
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ois kanssa yks hupaisa pariskunta jonka numeron vois niille antaa. Ne on täällä meillä mökkiläisiä, eli kesämökki on tuo naapuritalo. Ne on kuulemma aina olleet vähän kummallisia, mutta ikääntyminen on tehnyt niistä umpikaheleita.
Tässä meijen pihassa on käynyt poliisit useamman kerran tänäkin kesänä, ja on tehty lastensuojelu ilmoituksia, ja nimettömiä kirjeitä ja kaikkea klassista. No, onneks niiden miespuolinen sai syssyllä kuulema jonkun aivoinfarktin, että pieniä toiveita ettei niitä enäää näy. Mutta pitkän päälle tommoset on helvetin rasittavia, ja välillä kalliitakin, kun ne tykkää oikeusjutuista, ja välillä pitää käydä sit rosiksessa selvittelemässä asioita. Yhtään juttua, yhtään ketään vastaan ne ei kai ole koskaan voittaneet. mutta jotenkin se ajanmittaan rupee ahistamaan kun koska tahansa voi olla pilliauto pihassa, tai eläinsuojelu tarkastaja tai... Ja kun olen sinitakkien kanssa puhunut, niin ne vaan sano että niiden on PAKKO reagoida, tai sitten ne tekee jutun niiden puuhista. Ärsyttää välillä kun miettii kuinka paljon tommoset huuhkajat saa menemään minukin verorahojani ihan hevonpersieen. Rakennusvalvonta, poliisi, sossu, erilaiset firmat joihin ne soittelee ja tilailee milloin puunkaatoa mun nimissä tai jotain muuta hupaisaa. Ja niillä on OIKEUS tehdä sellasta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Silloin ku meikäläistä piinasi yksi sekoboltsi niin laitoin toisinaan yöksi soitonsiirron hätäkeskukseen...
![]() Se oli vielä sitä aikaa kun kännykkään soittelua ei katottu kotirauhan piiriin eikä vainoaminen ollu kriminalisoitua.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
yks legenda oli aikoinaan puhelun kääntö omo inffoon
![]()
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]() Puuttuks tost yks h ?? ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Olihan se nilkki hieman aktivoitunut taas. Töistä kun tuli himaan niin naapurit kertoi että edellisenä yönä se oli taskulampun kanssa käynyt asukkaiden pihoja tutkimassa. Moni oli kuulemma sen bongannut. Lisäksi oli keskellä yötä keksinyt että hänen pitää päästä lenkkisaunaan. Oli sitten rikkonut ikkunan, että pääsisi saunaan. Onneksi oli hieman paksumpi tuplaikkuna niin tuo toinen osa ei ollut hajonnut siitä.
Melko paljon tuo saa kaikkea touhuta ennen kuin lentää pihalle. Ilmoitin tuostakin jo isännöitsijälle että kuinka paljon sen pitää nyt touhuta, että se lentää välittömästi pihalle. Ehdotin myös että mitään sen tekemiä tuhoja ei korjata ennen kuin se on lentänyt pihalle. Ihan turhaa fixaa mitään kun tämä nilkki tekee uudelleen tuhoja ja samat ongelmat fixataan taas. |
|
||||
|
||||
![]()
onhan tuo nyt ihan mielenvikaista hyysäämistä. Mut toisaalta jos se potkitaan pihalle niin ongelmat vaan siirtyy seuraavaan paikkaan, ellei se paikka oo sit vankila. Mä varmaan muuttaisiin hiiteen tommosesta paikasta, tuskin toi mikään paratiisi muutenkaan ole jos tommosia siellä asutetaan?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei siellä ole kuin tämä yksi mulkku. Muutoin on ihan jeez asua.
|
|
||||
|
||||
![]()
Moi!
Mielenkiintoinen topicci. Muistetaan tässäkin tunteita pintaan nostattavassa keskustelussa pitää keskustelun sävy Offipalstan sääntöjen mukaisena. Viittaan noihin viesteihin jotka ehdottavat suoraan tai vihjaavat väkivallasta tai sillä uhkaamisesta Jokainen on itse vastuussa omista kirjoitteluistaan. Terveisin, Ylläpito |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja tämän lähestymiskiellon virka on mikä? Hommahan toimii lähestymiskiellon kanssa niin että jos olen taloyhtiön pihalla niin nilkkikin saa tulla siihen. Se ei vaan saa puhua meikäläiselle, mutta se saa tulla vaikka viereen istumaan. Kadulla saa tulla vastaan, eikä sen tarvi väistellä mitään. Se saa lähteä myös perään käveleen. Jos poliisit tuossa vaiheessa tulee hakemaan sitä niin sille riittää että sanoo olevansa kävelyllä. Kunhan ei mainitse seuraavansa mua, koska sitä ei saa tehdä, mutta kävelyllä saa aina olla. Saa muuten edelleen lähettää tappouhkauksiakin, kunhan ei tee sitä omasta numerostaan.
Eli mikä virka on lähestymiskiellolla? Sillä ei tee yhtään mitään täällä suomessa. Täysin turha. Näin sitä nilkkejä taas suojellaan suomessa. Etuna on tosin se että jos tuo nilkki jatkaa mesoomistaan lähestymiskiellosta huolimatta niin poliisit ottaa sen kuulemma aina automaattisesti matkaan. Saa sitten seuraavana aamuna tulla jatkamaan. Ongelmana ei ole niin tuo huutelu vaan se että se tekee tuhojaan lähinnä taloyhtiölle tai minun omaisuudelle. Sitä et pysty millään lähestymiskiellolla estämään. Itsekään en pidä autoa enää parkkipaikalla. Näin autolle ei tule vaurioita. Oli se muuten tuossa viikonloppuna päättänyt meikäläisen postilaatikon maalaa mustaksi. Todella hyödyllistä. Tuon erään naapurin postilaatikon se silloin syksyn alussa poltti.. |
|
||||
|
||||
![]()
Kiusaakos se nilkki naisiakin? Jos ei niin siitä vaan emännältä hametta lainaamaan....
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei siitä lähestymiskiellosta suoranaisesti hyötyä olekkaan, mutta jos kyseinen hahmo sitä toistuvasti rikkoo saa asiaa etenemään viranomais puolelta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Naisia ja lapsia. Ei se välitä. Tuota en käsitä miten se lapsillekin huutelee pihalla. Ei mitään tolkkua sen touhuissa. Enkä taaskaan ymmärrä miksi sen on pitänyt tuo meikäläisen postilaatikko maalata? Koko kaveria taaskaan nähnyt toviin. Persiistä kun sillä ei ole mitään omaisuutta. Ei voi itse tehdä samanlaista tuhoa sen omaisuudelle. Postilaatikkoa ei taas kannata maalata kun se uusitaan taloyhtiön piikkiin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos asiaa ei mitenkään aio eteenpäin viedä, tai muuten tilanteelle mitään edes yrittää tehdä niin vittujako sitä tänne raportoida milloin mistäkin nilkin tekosista nillittäen, ja voivotellen...
Tilanne hallintaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offailemaan 20v päästä | Nerd-O | Chit-Chat | 26 | 11.08.2005 17:44 |
Miten eroon puhelinmyyjästä? | Santeri | Jokes | 11 | 27.01.2005 09:19 |
Kuinka päästä autoon sisään? | Nerd-O | Chit-Chat | 20 | 23.11.2004 12:46 |
Korotusajatelma omasta päästä. | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.07.2004 08:56 |
Eroon maamme surkimuksista! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:01 |