Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.11.2014, 21:08
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti

Brasiliassa kasattu chevy.

Näyttää ite tehyltä Voortilta.
Vanha 19.11.2014, 08:34
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Perusasetus

Älä ny! Tuohan on ihan voortin näkönen..
Onkos Chevy Opala tuttu peli?

Eli Opelin ja voortin ristisiitos.. ulkonäöllisesti.
Brassi yhtäkaikki.
Vanha 19.11.2014, 08:49
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Älä ny! Tuohan on ihan voortin näkönen..
Onkos Chevy Opala tuttu peli?

Eli Opelin ja voortin ristisiitos.. ulkonäöllisesti.
Brassi yhtäkaikki.
Ei tuttu mutta joskus törmännyt.

Vitut mikään voorti, on ihan aito Chevrolet B10 Custom Suora kutonen ja takapotku, taisi olla 10 pulttinen perä ja 4sp manuaali. Muuten täysin outo hökötys.
Vanha 19.11.2014, 09:33
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin kohta on joku ikkuna rikki, ei olisi ensimmäinen kerta.
Laitahan ilkivaltavakuutukset kuntoon. Äsken kävi leimalla Audi, jonka konepellissä luki kissankokoisilla kirjaimilla VITUN KUSIPÄÄ avaimella kirjoitettuna. Kyllä näitä näyttää riittävän, ei kiva.
Vastaa lainaten
Vanha 19.11.2014, 09:39
Korpraali

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Laitahan ilkivaltavakuutukset kuntoon. Äsken kävi leimalla Audi, jonka konepellissä luki kissankokoisilla kirjaimilla VITUN KUSIPÄÄ avaimella kirjoitettuna. Kyllä näitä näyttää riittävän, ei kiva.
On täys kasko ollut autoissa jo vuosia, jostain syystä tämä lapun kirjoittaja on siirtänyt autonsa pois normi paikalta pelkää kostoiskua varmaan. Sen fiesta olisi kiva nykäistä johonkin puskaan, noin käytännön pilana.

Saan näppyjä ja kivuliaita avohaavoja tuollaisista mulkuista !!
Vanha 19.11.2014, 10:32
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Taas uutisia nilkistä. Se on aktivoitunut. Käy ovelta ovelle naapureita läpi ja uhkaa tappaa ne jos eivät anna mun puhelinnumeroa. Ainoa ongelma on vaan että taloyhtiössä mun numero on vain yhdellä naapurilla, mikä tuosta mulle soittikin. Sen luuri on aamun ja yön aikana täyttynyt taas tappouhkauksista jos ei anna mun numeroa. Pitäsköhän hakea joku prepaid liittymä, käydä koputtaan sen ovea ja sanoa että tässä on se numero minkä sä halusit. Jättää naapurit rauhaan. Ja mä voin sitten siitä aina tehdä noita rikosilmoituksia kun ottaa luurista vaan kuvankaappauksena talteen sen uhkailut.
Vastaa lainaten
Vanha 19.11.2014, 10:38
Korpraali

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Taas uutisia nilkistä. Se on aktivoitunut. Käy ovelta ovelle naapureita läpi ja uhkaa tappaa ne jos eivät anna mun puhelinnumeroa. Ainoa ongelma on vaan että taloyhtiössä mun numero on vain yhdellä naapurilla, mikä tuosta mulle soittikin. Sen luuri on aamun ja yön aikana täyttynyt taas tappouhkauksista jos ei anna mun numeroa. Pitäsköhän hakea joku prepaid liittymä, käydä koputtaan sen ovea ja sanoa että tässä on se numero minkä sä halusit. Jättää naapurit rauhaan. Ja mä voin sitten siitä aina tehdä noita rikosilmoituksia kun ottaa luurista vaan kuvankaappauksena talteen sen uhkailut.
Anna sille nimismiespiirin numero
Vanha 19.11.2014, 11:48
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Tosta kun kaikki tappouhkauksen saaneet tekee miliisille ilmoituksen uhkauksesta, niin eiköhän se kohta lähde sieltä.....

3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
Vanha 19.11.2014, 13:45
Legenda

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Tosta kun kaikki tappouhkauksen saaneet tekee miliisille ilmoituksen uhkauksesta, niin eiköhän se kohta lähde sieltä.....
HAH! Ei täällä suomilandiassa. Se ei sieltä saa sen jälkeen lähteä mihinkään! Noita nilkkejä kun pitää tässä maassa suojella.
Vastaa lainaten
Vanha 19.11.2014, 14:00
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
HAH! Ei täällä suomilandiassa. Se ei sieltä saa sen jälkeen lähteä mihinkään! Noita nilkkejä kun pitää tässä maassa suojella.
No tee sit toi prepaid homma, pistät luurin äänettömälle ja annat soida kun nilkki yrittää soitella. Ja uhkailutekstareita toimitat poliisille sitä mukaa kun tulee.

3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
Vanha 19.11.2014, 14:04
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Perusasetus

Tai anna inkkarin nilkin puhelinnumero sun nilkille ja inkku antaa omalleen sun nilkin puhelinnumeron, soitelkoot nilkit toisilleen
Vanha 19.11.2014, 14:56
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Mulla ois kanssa yks hupaisa pariskunta jonka numeron vois niille antaa. Ne on täällä meillä mökkiläisiä, eli kesämökki on tuo naapuritalo. Ne on kuulemma aina olleet vähän kummallisia, mutta ikääntyminen on tehnyt niistä umpikaheleita.
Tässä meijen pihassa on käynyt poliisit useamman kerran tänäkin kesänä, ja on tehty lastensuojelu ilmoituksia, ja nimettömiä kirjeitä ja kaikkea klassista.
No, onneks niiden miespuolinen sai syssyllä kuulema jonkun aivoinfarktin, että pieniä toiveita ettei niitä enäää näy.
Mutta pitkän päälle tommoset on helvetin rasittavia, ja välillä kalliitakin, kun ne tykkää oikeusjutuista, ja välillä pitää käydä sit rosiksessa selvittelemässä asioita. Yhtään juttua, yhtään ketään vastaan ne ei kai ole koskaan voittaneet. mutta jotenkin se ajanmittaan rupee ahistamaan kun koska tahansa voi olla pilliauto pihassa, tai eläinsuojelu tarkastaja tai... Ja kun olen sinitakkien kanssa puhunut, niin ne vaan sano että niiden on PAKKO reagoida, tai sitten ne tekee jutun niiden puuhista. Ärsyttää välillä kun miettii kuinka paljon tommoset huuhkajat saa menemään minukin verorahojani ihan hevonpersieen. Rakennusvalvonta, poliisi, sossu, erilaiset firmat joihin ne soittelee ja tilailee milloin puunkaatoa mun nimissä tai jotain muuta hupaisaa. Ja niillä on OIKEUS tehdä sellasta
Vastaa lainaten
Vanha 19.11.2014, 15:23
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Silloin ku meikäläistä piinasi yksi sekoboltsi niin laitoin toisinaan yöksi soitonsiirron hätäkeskukseen...

Se oli vielä sitä aikaa kun kännykkään soittelua ei katottu kotirauhan piiriin eikä vainoaminen ollu kriminalisoitua.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa

Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vanha 20.11.2014, 06:49
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Perusasetus

yks legenda oli aikoinaan puhelun kääntö omo inffoon
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vanha 20.11.2014, 07:04
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
yks legenda oli aikoinaan puhelun kääntö omo inffoon

Puuttuks tost yks h ??
Vanha 20.11.2014, 07:42
Legenda

Perusasetus

Olihan se nilkki hieman aktivoitunut taas. Töistä kun tuli himaan niin naapurit kertoi että edellisenä yönä se oli taskulampun kanssa käynyt asukkaiden pihoja tutkimassa. Moni oli kuulemma sen bongannut. Lisäksi oli keskellä yötä keksinyt että hänen pitää päästä lenkkisaunaan. Oli sitten rikkonut ikkunan, että pääsisi saunaan. Onneksi oli hieman paksumpi tuplaikkuna niin tuo toinen osa ei ollut hajonnut siitä.

Melko paljon tuo saa kaikkea touhuta ennen kuin lentää pihalle. Ilmoitin tuostakin jo isännöitsijälle että kuinka paljon sen pitää nyt touhuta, että se lentää välittömästi pihalle. Ehdotin myös että mitään sen tekemiä tuhoja ei korjata ennen kuin se on lentänyt pihalle. Ihan turhaa fixaa mitään kun tämä nilkki tekee uudelleen tuhoja ja samat ongelmat fixataan taas.
Vastaa lainaten
Vanha 20.11.2014, 08:33
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

onhan tuo nyt ihan mielenvikaista hyysäämistä. Mut toisaalta jos se potkitaan pihalle niin ongelmat vaan siirtyy seuraavaan paikkaan, ellei se paikka oo sit vankila. Mä varmaan muuttaisiin hiiteen tommosesta paikasta, tuskin toi mikään paratiisi muutenkaan ole jos tommosia siellä asutetaan?
Vastaa lainaten
Vanha 20.11.2014, 14:20
Legenda

Perusasetus

Ei siellä ole kuin tämä yksi mulkku. Muutoin on ihan jeez asua.
Vastaa lainaten
Vanha 21.11.2014, 10:56
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator

Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Blog Entries: 2
Perusasetus

Moi!

Mielenkiintoinen topicci. Muistetaan tässäkin tunteita pintaan nostattavassa keskustelussa pitää keskustelun sävy Offipalstan sääntöjen mukaisena. Viittaan noihin viesteihin jotka ehdottavat suoraan tai vihjaavat väkivallasta tai sillä uhkaamisesta

Jokainen on itse vastuussa omista kirjoitteluistaan.

Terveisin,
Ylläpito
Vastaa lainaten
Vanha 21.11.2014, 15:24
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Perusasetus

Lainaus:
Hakekaa kumpainenkin sille lähestymiskieltoa...
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2014, 07:47
Legenda

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Hakekaa kumpainenkin sille lähestymiskieltoa...
Ja tämän lähestymiskiellon virka on mikä? Hommahan toimii lähestymiskiellon kanssa niin että jos olen taloyhtiön pihalla niin nilkkikin saa tulla siihen. Se ei vaan saa puhua meikäläiselle, mutta se saa tulla vaikka viereen istumaan. Kadulla saa tulla vastaan, eikä sen tarvi väistellä mitään. Se saa lähteä myös perään käveleen. Jos poliisit tuossa vaiheessa tulee hakemaan sitä niin sille riittää että sanoo olevansa kävelyllä. Kunhan ei mainitse seuraavansa mua, koska sitä ei saa tehdä, mutta kävelyllä saa aina olla. Saa muuten edelleen lähettää tappouhkauksiakin, kunhan ei tee sitä omasta numerostaan.

Eli mikä virka on lähestymiskiellolla? Sillä ei tee yhtään mitään täällä suomessa. Täysin turha. Näin sitä nilkkejä taas suojellaan suomessa. Etuna on tosin se että jos tuo nilkki jatkaa mesoomistaan lähestymiskiellosta huolimatta niin poliisit ottaa sen kuulemma aina automaattisesti matkaan. Saa sitten seuraavana aamuna tulla jatkamaan. Ongelmana ei ole niin tuo huutelu vaan se että se tekee tuhojaan lähinnä taloyhtiölle tai minun omaisuudelle. Sitä et pysty millään lähestymiskiellolla estämään. Itsekään en pidä autoa enää parkkipaikalla. Näin autolle ei tule vaurioita.

Oli se muuten tuossa viikonloppuna päättänyt meikäläisen postilaatikon maalaa mustaksi. Todella hyödyllistä. Tuon erään naapurin postilaatikon se silloin syksyn alussa poltti..
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2014, 09:59
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Perusasetus

Kiusaakos se nilkki naisiakin? Jos ei niin siitä vaan emännältä hametta lainaamaan....
Vanha 24.11.2014, 11:11
Sankari

Perusasetus

Ei siitä lähestymiskiellosta suoranaisesti hyötyä olekkaan, mutta jos kyseinen hahmo sitä toistuvasti rikkoo saa asiaa etenemään viranomais puolelta.
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2014, 14:07
Legenda

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Kiusaakos se nilkki naisiakin? Jos ei niin siitä vaan emännältä hametta lainaamaan....
Naisia ja lapsia. Ei se välitä. Tuota en käsitä miten se lapsillekin huutelee pihalla. Ei mitään tolkkua sen touhuissa. Enkä taaskaan ymmärrä miksi sen on pitänyt tuo meikäläisen postilaatikko maalata? Koko kaveria taaskaan nähnyt toviin. Persiistä kun sillä ei ole mitään omaisuutta. Ei voi itse tehdä samanlaista tuhoa sen omaisuudelle. Postilaatikkoa ei taas kannata maalata kun se uusitaan taloyhtiön piikkiin.
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2014, 20:14
Sankari

Thumbs down

Jos asiaa ei mitenkään aio eteenpäin viedä, tai muuten tilanteelle mitään edes yrittää tehdä niin vittujako sitä tänne raportoida milloin mistäkin nilkin tekosista nillittäen, ja voivotellen...

Tilanne hallintaan.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offailemaan 20v päästä Nerd-O Chit-Chat 26 11.08.2005 17:44
Miten eroon puhelinmyyjästä? Santeri Jokes 11 27.01.2005 09:19
Kuinka päästä autoon sisään? Nerd-O Chit-Chat 20 23.11.2004 12:46
Korotusajatelma omasta päästä. Gemari Tekniikka & Jutustelu 14 28.07.2004 08:56
Eroon maamme surkimuksista! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:01

Sivu luotu: 20:48 (GMT +2).