Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.12.2009, 08:31
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Koska suurin osa on sitä mieltä että maasturiväen keskuudessa vallitsee loistava konsensus niin mun osalta asia on selvitetty. Kaikkien on helppo harrastaa offia ja ajelemaan pääsee. Hieno homma. Loput on sitten henkilöstä kiinni ja ilmeisesti vain olen vajavainen henkilökohtaisilta ominaisuuksiltani.
Kiitos LaaLaalle ja Jarelle jotka ilmeisesti ymmärsivät alkuperäisen pointtini mistä aloin kirjoittamaan.
Hyvää joulua ja hauskaa offivuotta kaikille.
Vastaa lainaten
Vanha 19.12.2009, 10:10
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mähönen Näytä viesti
Juu, liittyen tuohon Punanenän kommenttiin vakiokalustosta. Onko missäpäin (=n.100km Lahdesta) ajoja / reittejä joissa pärjää jotenkuten vakiokalustollakin. Ei ole vinssiä, ei lukkoja, ei pokkereita, ei edes lapiota ja tunkkia (vielä). Pelkkää yritys/erehdys-mentaliteettia kyllä löytyy. Kun vähän tuntuu siltä et jos tältä pohjalta lähtee vimosen päälle rakennettujen laitteiden sekaan niin tulee vaan rupia sinne kuuluisaan. Ja väitän että Uatsi on suht maastokykyinen nk. kitymaastureihin nähden, jopa näin vakionakin.
Eli tuonne ajelemaan :

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=66966
Vastaa lainaten
Vanha 19.12.2009, 10:41
jjv:n Avatar
jjv jjv ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 19.12.04
Sijainti: oulu, Finland.
Perusasetus

Mulla on ollu aina helvetin hyvät fiilikset offiporukan kanssa pelleillessä, mieki oon kerenny pyörii ympäri suomee monessa tapahtumassa ja aina on ollu hauskaa.
Tietenki mulla on ollu tuo pikkuveli(SuurSyömäri) auttamassa porukoihin tutustumisessa, mutta vaan tutustumisessa. Sen jäläkeen on itestä kiinni miten pääsee porukoitten sisälle.
Joittenkin ihmisten kanssa tulee samantien toimeen ja joittenkin kanssa ei ikinä, mut sitähän se on siviilihommissaki.
Ei muutaku aktivisesti ottamaan yhteyttä paikallisiin harrastajiin.
Hauskoja hetkiä harrastuksen parissa sulle.
Vastaa lainaten
Vanha 19.12.2009, 10:47
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Perusasetus

Hyvin minutkin otettu mukaan siellä misä pyörii. Ihan tuntemattomat ihmsetkin otellu safarilla kyytiin nauttimaan. Kuten talvisodassa Olkku ja timpat edellisellä laukaan area 51 safarilla. Oma auto toki tarkoitus saada reitille ja keräämään kokemuksia.
Vastaa lainaten
Vanha 26.12.2009, 12:20
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Perusasetus

kyllä mun käsitykseni mukaan safareista ym ajoista aika hyvin ilmotellaan täällä, ja jos vaan kehtaa kysyä asioista niin varmaan joka paikkaan pääsee mukaan ajamaan. vaikka otsikossa lukeekin ESIM! nort:in safari, ei se sitä tarkoita etteikö sinne ulkopuoliset pääsisi. ja aina parempi mitä useampi auto on matkassa.
mulla ainakin on ihan eri kuva tuosta sisäänpäin kääntyneisyydestä, ehkei tapahtumia ilmoteta hesarin etusivulla, mutta suurin osa on varmasti ilmotettu tällä sivustolla.
Vanha 26.12.2009, 12:46
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Mihin vedetään raja, kun kutsutaan kavereita saunaan?
Vastaa lainaten
Vanha 26.12.2009, 15:45
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mihin vedetään raja, kun kutsutaan kavereita saunaan?
Kiukaan ympärille olis hyvä tehdä raja vaikka lämpökäsitellystä haavasta ettei ne vähän enemmän naatiskelleet itteään siihen kiukaaseen loukkaa....

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 16:33 (GMT +2).