![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Koska suurin osa on sitä mieltä että maasturiväen keskuudessa vallitsee loistava konsensus niin mun osalta asia on selvitetty. Kaikkien on helppo harrastaa offia ja ajelemaan pääsee. Hieno homma. Loput on sitten henkilöstä kiinni ja ilmeisesti vain olen vajavainen henkilökohtaisilta ominaisuuksiltani.
Kiitos LaaLaalle ja Jarelle jotka ilmeisesti ymmärsivät alkuperäisen pointtini mistä aloin kirjoittamaan. Hyvää joulua ja hauskaa offivuotta kaikille. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=66966 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ollu aina helvetin hyvät fiilikset offiporukan kanssa pelleillessä, mieki oon kerenny pyörii ympäri suomee monessa tapahtumassa ja aina on ollu hauskaa.
Tietenki mulla on ollu tuo pikkuveli(SuurSyömäri) auttamassa porukoihin tutustumisessa, mutta vaan tutustumisessa. Sen jäläkeen on itestä kiinni miten pääsee porukoitten sisälle. Joittenkin ihmisten kanssa tulee samantien toimeen ja joittenkin kanssa ei ikinä, mut sitähän se on siviilihommissaki. Ei muutaku aktivisesti ottamaan yhteyttä paikallisiin harrastajiin. Hauskoja hetkiä harrastuksen parissa sulle. |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin minutkin otettu mukaan siellä misä pyörii. Ihan tuntemattomat ihmsetkin otellu safarilla kyytiin nauttimaan. Kuten talvisodassa Olkku ja timpat edellisellä laukaan area 51 safarilla. Oma auto toki tarkoitus saada reitille ja keräämään kokemuksia.
|
|
||||
|
||||
![]()
kyllä mun käsitykseni mukaan safareista ym ajoista aika hyvin ilmotellaan täällä, ja jos vaan kehtaa kysyä asioista niin varmaan joka paikkaan pääsee mukaan ajamaan. vaikka otsikossa lukeekin ESIM! nort:in safari, ei se sitä tarkoita etteikö sinne ulkopuoliset pääsisi. ja aina parempi mitä useampi auto on matkassa.
mulla ainakin on ihan eri kuva tuosta sisäänpäin kääntyneisyydestä, ehkei tapahtumia ilmoteta hesarin etusivulla, mutta suurin osa on varmasti ilmotettu tällä sivustolla.
|
|||
|
|||
![]()
Mihin vedetään raja, kun kutsutaan kavereita saunaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiukaan ympärille olis hyvä tehdä raja vaikka lämpökäsitellystä haavasta ettei ne vähän enemmän naatiskelleet itteään siihen kiukaaseen loukkaa....