![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Akselinvaihtoa Suzuki sj410Otsikon mukainen kapistus olisi akselinvaihdon edessä. Saako esim Hilux tai lj akselit leimattua laillisesti? Hj/Patrol akseli taitaa mennä liian leveäksi?? Onkos joku tehnyt akseliswappia ettei mun tarvi alkaa keksimään pyörää uudelleen ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Periaatteessahan 410:iin ei saisi leimattua muita kuin 413 tai samurain akseleita, mutta onhan hiluxin ja lj:n akseleilla niitä leimattu kuitenkin.
Samurai on ainoa missä on jo vakiona sen verran leveät akselit, että tojotalaiset sinne kelpaavat. Kai tämä on joku tulkinnan varainen homma, että kelpaako samurain akselit verrokkina kun 410:iin leimaa leveämpiä. En minä mistään tiedä varmaksi, kunhan höpötän... ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
palex puhuu asiaa.. samurain akselit ovat muistaakseni 8cm leveämmät kuin 410 ja 10cm oli mmuistaakseni tämä mitta kuinka paljon saa vaihdettavat akselit olla leveämmät.. sitten jos 410.iin laittaa hiluxin tai lj.n akselit niin ne on jo jotakin 15cm leveemmät kun alkup. elikkäs ei muuta kun 410 myyntiin ja samuraita ostamaan niin saa tehtyä kunnon kulkineen.. itselläkin olis pitänyt niin tehdä
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä nyt kyselen tässä tyhmiä... Eikö 410 ja 413/Samurai ole fyysisesti samankokoiset kiulut?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiulut ???
|
||||
|
||||
![]() |