![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ööö... miksei, liian nopea vai?
|
||||
|
||||
![]()
Mä noista "kilpureista" mitään tajua mutta eikö tuossa nyt ole kokonaisvälitys aika iso ?
|
||||
|
||||
![]()
Päälle 60, hojossa noin 35
|
||||
|
||||
![]()
Eli siis kulkee abaut puolet hitaamin 37" kuin hojo?
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on Wranglerissa kokonaisvälitys automaatilla 2,74*2,72*4,88=36. Mielestäni tämä on ihan kohtuullinen välitys trialiin 37" pyörillä. Aikaisemmin minulla oli 53 kokonaisvälitys kun jakolaatikko oli tiuhempi, ja se oli huomattavasti mukavempi kivikikkailussa. Automaatin sanotaan puolittavan kokonaisvälityksen tarpeen, eli sillä perusteella itse suosittelisin manuaalille 100 pintaan olevaa välitystä kiville, mutta 70:llä tulee toimeen.
Laita 37:t pyörät ja murehdi välityksistä myöhemmin, niitähän voi aina muuttaa. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos en ihan pieleen googlettanu 70 lukuisen rangen välityksiä, niin meillä aikoinaan GAZ koppaisessa trial autossa on ollu seuraava paketti:
1 vaihde 4,069 Jakis 3,321 Perät(dana44) 5,89 Eli kokonaisvälitys luokkaa 79,6:1 Silloin oli alla 39,5" TSL renkaat ja kyllä se melkoisen hitaasti kiipeili niillä pyörillä. Nykyisellään sillä GAZilla on tullu ajettua 36-37" pyörillä (vanhat vetarit kestää paremmin ![]() Mutta mun ja monen muunkin trial kuskin mielipidehän on, että linkoa se automaatti johonki "suomyyrään" ja laita automaatti trial käyttöön. Sulla kun on vaan 2 jalkaa, jotka riittää autolla ajamiseen, niin automaatti autossa on just sopivasti 2 poljinta, niin ei tarvii tiukoissa tilanteissa olla jalat ristissä. Plus isommalle/pienemmälle heittäminen on automaatin kans paljon mukavampaa, kun veto ei katkea, kuten manuaalilla. Niin ja ryömittäminen kivelle/kalliolle on kans helpompaa.....ainaki mun mielestä, vaikka en paljon trial ajamisesta kai enään tiedäkkään ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sitten tämä projekti alkaa toden teolla kiinnostamaan kun se mopo lähti käsistä lopullisesti. Eli aika pian. Hyvä. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nuokin kait olis vielä tyrkyllä kun se tsyndappi karkaa.
![]() http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89738
|
||||
|
||||
![]()
Näin siinä sitte kävi
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
sähköhydraulivetoinen telavehekö ?
|
||||
|
||||
![]()
Mites toi 4 linkin mitoitus? Alatuet meinasin laittaa takana kardaani laipan tasalle tai hieman edemmäs mut mikä on oikea mitoitus ylä varsille?
|
||||
|
||||
![]()
Haulla "4-linkki" muistaakseni löytyy 4-linkki laskureita
|
|||
|
|||
![]()
Eiks tonne meidänkin osiolle jotkut laittaneet aika paljon asiaan liittyviä linkkejä. Kannattaa käydä katsomassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Se nelilinkkien teoreettisuus maailma onkin sit iso
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Parasta on varmaa ottaa kasa ripoja ruuveja ja ruveta kokeilemaan
|
||||
|
||||
![]()
Eikä muuten ole mitään halua tehdä sitä 10 kertaa
|
||||
|
||||
![]()
Nyt se perkele tapahtu!!! Minä ostin Mersibenziini moottorin.Konetta tekis mieli viedä vieläkin taaemmas mut nyt näyttäis takajordaani jo aivan liian lyhyeltä 70cm
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää silt et saa sen syylärin lykätä taakse. Ja taitaa sen "välikappaleen" laatikoiden välistäkin voida unohtaa. Mut Hyvältä näyttää
|
||||
|
||||
![]()
Mikä jakis tuon kone/laatikko paketin perään on tarkoitus istuttaa? Tai siis käykö siihen MB Geen jakis esimerkiksi kohtuu helposti? Itsellä hieman samansuuntaisia mottorisuunnitelmia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Geen jakis on kuulemma menossa mut Sumpe muuttaa niin nopeesti suunnitelmia et ei tiiä mikä huomen on menos :P
|
||||
|
||||
![]()
Välillä pitää vähän fiilistellä
![]()
Tein itse ja säästin. RASOR Viimeksi muokannut sumpe : 05.02.2012 21:04 |
|
||||
|
||||
![]()
Mielenkiintoinen beadlockki
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Apropoo! Mistäs tohon mesen aksulaan kandee ruveta metsästämään olkalaakereita sun muita tommosia hilppeitä???