![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut luulen kyllä että se antaa vähän enemmän virtaa ulos kun vahvarin heräte. Luulis ainaki. |
|
||||
|
||||
![]()
juuri tuollatavalla itsekkin olen kytkenyt aina. pelaa täysin hyvin.
ja olen aika monet stereot rakentanut/asentanut. |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ostin toisenkin jänniteen alentimen mankalle mistä ottaa virran. Ei pitäis enää rasittaa akkuja ainakaan. Ku ostin uudet akut samalla niin ajattelin parannella hieman systeemejä samalla..
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
_______________________________________________ Citymaasturi Toyota Land-Cruiser HJ-60, Old Man Emu, Kumho MT 33x12.50R15 Nerd-O |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tarkemmin ohjekirjaa luettuani, huomasin että se antennin virta ja vahvarin heräte (system remote) on yks ja sama johto.
-WWW.PROFANTASYSAFARI.COM- |
|
|||
|
|||
![]()
Itse en kyllä lähtisi rakentelemaan mitään ihmeellisiä virityksiä kun kerran jännitteen alentimet on keksitty. Laittaa vaan riittävän rotevan, että ampeereja riittää. Joskus muinaisina aikoina rakentelin jännitteenalentimia kavereille rekkakäyttöön. Virrankulutuksen
mukaan peräkkäin trankkuja 2N3055 riittävä määrä. Jatkuva tehonkesto 10A, piikissä 15A / trakku. Tietenkin sopiva pätkä Al-profiilia ja joitakin lisäkomponentteja. Yhden trankun alennin kesti loistavasti radion ja lällärin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() -WWW.PROFANTASYSAFARI.COM |
|
|||
|
|||
![]()
Eipä se tarvikkaan sen enempää ja vakio lälläri alle 5A, mutta 3055 on halpa ja hyvin toimiva trankku. Markka-aikana niitä
sai vitosen kappale. Minulla on yksi tehdastekoinen Mascotin jännitteenalennin, muistaakseni 7A. Luukas oli hyvä mies, vaikka ei sähköstä mitään ymmärtänytkään! Edited by - kingkuppi on 09/02/2007 11:31:08 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Radio-ohjattava autosetti | eyeless | O/M/V Muut | 0 | 18.04.2008 22:36 |
Radio vai"laa" puhelin? | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.11.2003 21:23 |
Radio | Mäddi | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 07.11.2003 13:32 |
-84 veten radio pimeänä | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 12.03.2003 12:04 | |
SLAY Radio | MäIte | URL | 0 | 06.11.2002 23:36 |