![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Onko palstalaiset tehneet sukututkimusta?Aloitan tässä uuden topiikin sukututkimuksesta. Mielenkiintoni heräsi, kun oma sukuni on niin pieni (vähän reilu 300 henkeä), ja on mielenkiintoista tutkia kaikkia asioita. Onko palstalaiset tutkineet itse/osallistuneet sukututkimukseen???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 09.11.2009 13:11 |
|
|||
|
|||
![]()
Mieli tekisi kovasti mutta ei oikein tiedä mistä aloittaisi. Olisi kyllä mukava tietää minkälaisia ryöväreitä suvussa on mellastanut.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on siihen nyt iha oikeen ohjelmakin, haluukkos sen??
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Käytätkö Heritagen (tai joku mikä nyt olikaan) ohjelmaa? vai onko joku parempi?
|
||||
|
||||
![]()
Heritage, tuntuu ihan OK tsydeemiltä...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Sitä samaa itse käytänyt kun olen nimiä ynnäilly järjestykseen, syöttäminen ja lukeminen helppoa, sais vain enemmän ja nopeammin tietoa niin sit kaikki toimis hyvin
![]()
|
|||
|
|||
![]()
juu tehtynnä mutsin puolelle joskus, sinne se mänt 1500 luvulle Laatokan saaristoon. Isäukonpuolelta taas kipasee saksanmaalle, josta kauppias oli ottanna hatkat kainuunpuoleen myös 1500 luvulla. Ja siellä samalla paikkakunnalla nuita sukalaisia näyttäs vieläkin lymyilevä. Eivät raukat uskalla/halua tulla mettästä pois.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Palstalaiset huutokaupassa? | offipete | Chit-Chat | 7 | 10.05.2008 18:37 |
Kemistä ja sen ympäristöstä palstalaiset [:)] | KingCabbi | Chit-Chat | 0 | 23.03.2007 04:05 |
Palstalaiset uskontokunnittain | A-P | Chit-Chat | 94 | 11.02.2007 20:40 |
np 205 vai onko se 203 | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.01.2004 09:09 |
onko seinäjoen..... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.04.2003 20:58 |