![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Punanenä tais olla se hitsari, hyvä että saadaan remonttimies paikalle
![]() Nyybi: Vilkutin |
|
||||
|
||||
![]()
Kuinkas kauan ajot suunnilleen kestää? ja kuinka pitkä reitti on tarkotus ajaa?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siis vissiin jonkinlainen kimppasauna olis tarkotus... Vai mitä mieltä muut on?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Laitoin ilmoittautumisen, kun on noin lähellä (170 km).
Auto on Gen 2 pajero 35" kumeilla. |
|
||||
|
||||
![]()
Ilmo pistetty meneen.. Autona suzuki 410 235/75/15 renkailla ja ilman vinssiä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa MIKKO!, Taistelu henkeä näemmä löytyy !!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ajojen ois tarkotus kestää n. 3-4h...
reitin pituutta ei ole koskaan mitattu.. ------------------------------------------ yöpymismahdollisuutta ei ole, Aapiskukko on lähin ![]() Sauna voidaan lämmittäää, (savusauna+kuuma kylpypalju) = hintaa on n. 400€, yhdelle miehelle päivän homma, lämmitys n.8h. Saunaan 15kerralla, paljuun 10... jos joku kimppasauna laitetaan, niin ilmoitus hyvissä ajoin... että tietää ottaa miehen töihin. Viimeksi muokannut Vilkutin : 19.10.2009 17:41 |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on BJ-40 ja 33":t alla
|
|
|||
|
|||
![]()
Stanu suunnistus sussuki on tossa tallissa.
|
|
|||
|
|||
![]() Joo, mukaan...
Mun tietokoneenkäyttötaidot on niin olemattomat etten kyennyt ilmoittautumaan sinne kun piti... Olisin kuitenkin mielellään tulossa, Vaari Naantalista, Cherokee 31/10,5 Insat, ei vinssiä mutta ajellut metsässä ahkeraan silloin kun se oli täällä Turussa päin vielä mahdollista.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tähänkö ilmottautumiset?
Vinssitön GR patrol 35 pyörillä. Ja kädetön kuski. |
|
|||
|
|||
![]()
Ilmoittautumisen takaraja 23.10 2009
Ilmoittautumiset myynti@hameenhelmi.fi Tapahtumasta saa varmistuksen sähköpostilla viim.26.10 2009 Reittimaksu 20 euroa/autokunta. |
|
||||
|
||||
![]()
juurikin tähän malliiin, hienoa että ilmeisesti porukkaa tullut aika kivasti... katsotaan vaikka loppuviikosta montako ilmottautunutta...
viimeks oli n.7, nyt on varmaan reilut 10... eli kyllä tästä safari saadaan |
|
||||
|
||||
![]()
mahtuuks ville kyytiin? ei taida olla kalustoo tonne kun perjaina pitäs suzukin siirtyä uuteen omistukseen...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ilmottauduttu juuri
Kalusto: Ladybunnyn Land Rover 110 STW 32" renkailla |
|
||||
|
||||
![]()
Laitoin sulle txt viestiikin asiasta, Mauri varannu apparin paikan, takapenkillä tilaa.
Just mietin että voisin melkein ajaa SJ Padasjoella railerille ja kärry joko oman tai maurin hiluxin perään. Omassa tietty enempi tilaa jos lähet mukaan, maurilla kyrväkkäämpi ![]() Sikäli kun tuo mahtuu 180cm leveeseen kärryyn, tietty vois penttilältä kysellä oisko sillä raileri vapaana, kun siitä ohi ajetaan tai tumpulla. http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...ome+alusta.jpg http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalais..._vahattuna.JPG |
|
||||
|
||||
![]()
asia paketissa, meikäläinen tulee takapenkille ottaan olutta ja polttamaan norttia, pitäiskö taakke sumplia ne ylimääräset swiftin penkit ja kolmepistevyöt...?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tossa kun paistelee laavulla makkaraa niin sithän ei paljoo tarvi ajella. Tuliko ahneus yrittäjälle? Jos kympiltä,yhelttoist alkaa ja loppuu kolmelta-neljältä niin sillonko aletaan saunomaan??? Tuskin tota kallista savusaunaa kannattaa ottaa,onhan siellä perinteinen jatkuvalämmitteinenkin. |
|
||||
|
||||
![]()
Minulle kyllä riittää se neljäkin tuntia jos vaikka sataa räntää ja on katoton auto
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
itsekkin olen kyllä sitä mieltä että 4h on vasta alku jos ajamaan ruvetaan, MUTTA minä en tätä tilaisuutta järjestä..
Joten en asiaan myöskään pysty sen enempi vaikuttamaan. Nooh, josko sitä menis muualle jatkamaan möyrimistä ![]() Ja pertsi, joo se ei ite asiassa ois huono idea... jos ne milläään tapaa mahtuu ne penkit sinne, joutus tekeen vaan jonkun korotuksen niillekkin, ois ne kivemmat kuin se orkkis penkki. Suunnitellaan, ois myös tarkotus asentaa palalukko ennen safaria, mutta saapa nähä kuin menee aikataulut, ens viikko lomautusta. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo-o....
Mua kiinnostaa se sauna ainaskin, samoin Lamankaa, ja Rolpattia, Rolpatti lupautu ajaan mun autoo, kun oon ite "hieman estynyt"... Eli saunojia ois 3, saunan merkillä tai mallilla ei oo mitn väliä... Eli olikos joku muu kiinnostunu, vai tullaanko meille himaan saunomaan???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() mukana ollaan
Pöristelen mukaan Defenderillä. Katsotaan miten sit sillä pärjää siellä- auto on aikalailla vakio joskin kolhujen perusteella metsää nähnyt
JuKu |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sitä defellä pärjäää, karkeemmat renkaat tietty tekis paljon...
Tätä sauna hommaa pitää nyt suunnitella, katsotaan vähän lähempänä paljonko on halukkaita saunojia, että tilataanko se vai ei? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiekkapuhalluslaitteita Lainaksi Päijät-hämeen Alueelta? | HZJ73 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.07.2008 12:10 |
HIEKKAPUHALLUSTA PÄIJÄT-HÄMEEN SEUDULLA? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.08.2007 08:17 | |
o: avo kypärä! päijät hämeen alueelta | kristian | O/M/V Muut | 2 | 15.06.2007 22:54 |
SYYS-RESTAURANTAPÄIVÄT | snööri | Tapahtumat | 1 | 24.08.2006 07:24 |
Hämeen autosähkö oy ja DV 9000i häiriö | Mutamies | Chit-Chat | 8 | 18.01.2006 20:07 |