![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joo-o.... Mua kiinnostaa se sauna ainaskin, samoin Lamankaa, ja Rolpattia, Rolpatti lupautu ajaan mun autoo, kun oon ite "hieman estynyt"... Eli saunojia ois 3, saunan merkillä tai mallilla ei oo mitn väliä... Eli olikos joku muu kiinnostunu, vai tullaanko meille himaan saunomaan???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() mukana ollaan
Pöristelen mukaan Defenderillä. Katsotaan miten sit sillä pärjää siellä- auto on aikalailla vakio joskin kolhujen perusteella metsää nähnyt
JuKu |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sitä defellä pärjäää, karkeemmat renkaat tietty tekis paljon...
Tätä sauna hommaa pitää nyt suunnitella, katsotaan vähän lähempänä paljonko on halukkaita saunojia, että tilataanko se vai ei? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiekkapuhalluslaitteita Lainaksi Päijät-hämeen Alueelta? | HZJ73 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.07.2008 12:10 |
HIEKKAPUHALLUSTA PÄIJÄT-HÄMEEN SEUDULLA? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.08.2007 08:17 | |
o: avo kypärä! päijät hämeen alueelta | kristian | O/M/V Muut | 2 | 15.06.2007 22:54 |
SYYS-RESTAURANTAPÄIVÄT | snööri | Tapahtumat | 1 | 24.08.2006 07:24 |
Hämeen autosähkö oy ja DV 9000i häiriö | Mutamies | Chit-Chat | 8 | 18.01.2006 20:07 |