![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() led
uusimmassa koneviestissä on vertailu ledityövaloista,tais olla normi h3 työvalon kuvio mukana mistä saa verrata.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Siitä sulana pysymisestä sen verran, että normi H3 otti testissä virtaa vähän reilut 4A ja sellainen 16 ledin valaisin vähän alle 4A, niin ainakin kokonaislämmöntuotto on aika lähelle sama. Niissä ledivaloissa tosin on monessa valaisimen takaosa metallia ja toimii jäähdytysripana teholedeille, eli lämpöä johdetaan taakse, jolloin lasi ei lämpene niin hyvin kuin halogeenissa. Onko kellään autossa tai työkoneessa niitä KV:n testin työvaloja? Kokemuksia näistä uusista malleista kaivataan...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onko jokin ihan muuntokerroin tai tapa verrata luxeja ja lumeneja?
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole. Mutta kokemus ja monet testit on osoittanut että nuista mun lukemista nolla pois ja ollaan Lumen kartalla jotenkuten. Mutta ei tarkasti.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ite tilasin tänään samanmoiset.. Viimeksi muokannut rocco69 : 23.03.2010 20:32 Perustelu: Fiksaamista.. |
|
|||
|
|||
![]()
Ei olleet mitkään hirmutehokkaat... Täytyy tutkailla modimahdollisuutta.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Patu925/rocco69 onkos kokemuksia nyt noista led polttimoista?? Voisko toimia majakkapaneelissa? Tuskin työ/lisävaloumpiossa oikeen kaksiset... |
|
||||
|
||||
![]()
Kokeilin tänään h3 led-polttimoita työvaloihin, EI TEE MITÄÄN! Sisävaloksi nippanappa...
![]() Tuollaisia ( http://www.led-lamppu.fi/tuote/led_t...flood_1380_lm/ )ripustelin pari eteen ja tuntuis olevan ihan hyvät hintaisekseen, paitsi hiton valkoinen valo ja vieruskaveria häikäisee enemmän kuin halogeeni. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.ikh.fi/Tarvikkeet/Tehon_s...LED_5X3W_FLOOD
tollasia laitoin 8kpl katolle 4eteen ja 4taakse niin ihan hyvät mun mielest,aluksi piti laittaa 2kpl taaksepäin.. sitten karkas sekin homma ja menin 2kertaa ostaa lisää valoja ennenkuin sain taaksepäin mitään ![]() ja tietty mikä paras se alhainen virrankulutus! jos sitten haluaa enemmän tehoa/pidempi kantavuus niin laittaa xenonit! nämä mun valot oli IKH jälleenmyyjäll nyt tarjouksess 40e/kpl josta sain tingittyy hieman viel,ja ovat alumiini runkosia
|
||||
|
||||
![]()
tänään hallinaapuri soitti ikh kun tilas työkaluja ym,niin kyseli led valoja niin kaikki noi 5x3w myyty jo 400ennakkotilattu, 11000kpl niitä on myyty
![]() kuulema työkoneisiin mettäkoneisiin ambulansseihin ymym..
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Xenon työvalo | Isbj0rn | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.05.2009 16:47 |
Myyty M/V Xenon työvalo | joker | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 04.09.2008 20:13 |
M: Huutokaupalla Hella AS 200 Xenon työvalo 24V | riude | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.03.2008 20:36 |
M:työvalo patteristo6kpl. myyty! saa poistaa.. | cam68 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 07.05.2007 19:54 |
l-200 kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.04.2007 06:28 |