![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tiedossa on mut ei oikein tila riitä viksusti.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vähän aihetta sivuten. Auto on dieseli, mutta kulkeutu talliin taas bensawebasto niin onko tuohon millään virallisella taholla nokan koputtamista jos nakkaan tuon paikoilleen omalla tankilla? Hyvä puolihan tuossa olis dieseliversiota parempi luotettavuus varsinki sitten kovimmilla pakkasilla..
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole kellään sanomista.
|
|||
|
|||
![]()
ex dodgessa oli konehuoneessa 4l lasinpesuneste kannusta tehty löpösäiliö webastolle ja ei tullut motkotusta siitä. ja hyvin pelitti
![]() eihän kellään sattus olemaan webaston asennus kuvia? että miten liitetään vesijärjestelmään ja sähköistä ne pääkytkennät.
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on sitten touhuttu ja väännetty. Autona -96 sedani passatti ja bensakone. Konttiin laitoin 50l alumiini tankin ja koneen kupeelle diesel webaston.
Katsastus inssit raapi päätä ja ilmoitti ettei tää onnistu koska tulee paloturvallisuusvastaan(aika yllättävää mutta ei takerruta pikkuseikkoihin). Rajalla tulli ensin hymyili ja toivotti hyvää matkaa ja sitten soittivat perään ettei onnistu henkilöautossa(laki ei erottele millään tavalla). Hyötyajoneuvot sitten katsotaan erikseen. Yleisistä nettikirjoittelusta päätellen pääsee taas toteamaan et sarvikuonojenmaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Webastotopikkeja on foorumi täynnä joten en nyt viitsi omaa aloittaa joten pistämpä tähän kun polttoainejutuista kuitenkin on kyse.
Onko sille jotain teknistä estettä että otetaan tiiseliautossa polttoaine Webastolle ihan konehuoneessa olevista letkuista, ennen tai jälkeen suodattimen? Kun moni laittaa tulon suoraan tankilta ja siihen tarkoitukseen myydään ihan erilaisia palikoitakin, niin tulee mieleen että onko tuolle oikein joku este. Äkkiseltään voisi kuvitella että kun lyödään koneet tulille niin Webasto rikkoutuu tai häiriintyy kun sinnekin kerääntyy sitten imua, tai sieltä tulisi ilmaa järjestelmään tms, mutta onhan noita polttoaineletkuihin tarkoitettuja takaiskuventtiileitä olemassa jolla luulisi ainakin tuon olevan estettävssä.
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ Viimeksi muokannut Krisse : 10.11.2012 07:18 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Kait se idea omalla lähdöllä tulee just tosta pelosta et ilmaa haroo kone kun tollei tekee. NOH tekijöitä on monia ja sit ku yks tekee kaljapäissään,ulkona, paskalla työvalolla varustettuna ja liitokset ei pidä ni haukutaan ettei tollei voi "ryöstää" kun just alkaa kone haroo ilmaa. Ite olen ottanut kahteen eri autoon ennen suodatinta T-liittimellä ryöstön ja sellasilla liittoksilla/liittimillä jotka ei rupee falskaa eikä ole jo lähtöpelissä tuhoon tuomittu ratkaisu. Liekö sitten hyvää tuuria mutta eipä ole ollu ongelmia minulla !?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuollanen oma tankki lämmittimelle voiskin olla ratkasu tuohon minun eberiä vaivaavaan polttoaineen saanti ongelmaan. Kun pakkasta alkaa olla yli -30 astetta kuolee tuo eberi, linjahan on 2mm putkee ja en muuta oo keksiny että ei saa polttoainetta. Konehuoneeseen siotetusta tankista kun tulis niin paljon lyhkäsempi matka tuota putkea.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sun tarttee laittaa polttoaineen lämmitin sinne linjan alkuun, tankin juureen. Niitä saa mm. Närheltä. |
|
|||
|
|||
![]()
Tai sitten oma tankki ja talvella 30-50% petroolia sekaan, ei tule enää sellaista kylmää ettei toimisi...
|
|||
|
|||
![]() Ebereistä ei hyviä kokemuksia, mutta webastosta...Lainaus:
Siis jos diesel ei suostu menemään 2mm reiällä olevaa putkea, niin ei se mene moottorin suodattimestakaan, joka vois olla esim. 100myyMetriä suodatukseltaan? Ja ko c-type kesät veneessä, talvet autossa, ja nyt vissiin tuli 20 muuttoa täyteen! Palopesä kerran pesty uä-pesurissa, ja toimii paremmin Siis olen itse katsonut, kun webasto imee nousuputkesta "kermaa", toki totuus on se, että joka ikinen paskapartikkeli palaa tuohon höyrystyspolttimeen, ja se maksaa varaosana 1/4? koko paketin hinnasta |
|
||||
|
||||
![]() Rangen tankilta oma linja Webastolla
Classic Rangessa laitoin imupillin tankin yläpuolelle. Ainakin tässä yksilössä oli tilaa, koska koria oli nostettu rungosta ylemmäksi. Konehuoneeseen en uskaltaisi laittaa palavan nesteen säiliötä. Yksi (en ole kokeillut) idea on laittaa Webastolle oma pieni tankki polttoaineen paluuputkien väliin. Se täyttyisi siis aina autolla ajettaessa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: hj 61 tankki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 19.06.2007 13:04 | |
O : bj tankki | uazman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.05.2007 22:11 |
O.HJ-61:N TANKKI | hoojii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.09.2006 13:18 |
O Ser IIA 88"P-A tankki | Bruno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 15.01.2006 13:27 |
pa-tankki | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.11.2004 08:15 |