![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Oliko ennen ennen ja nyt sit niinku nyt??Eipä jaksanu uni enää pitää tajua kankaalla ja kolusin tuol entisien aikojen kirjoituksia,niin omia ku muidenkin(olen muuten simolin comin historian ensimmäinen hakkeri ![]() Onko ajat vain muuttuneet ja mielet kiristyneet..olenko mä ainoa josta tuntuu et tääl oli ennen paljon rennompi meininki.. Olin vakituiseen täältä pois jotain seittemän kahdeksan vuoden ajan ja ilman nelikkoakin tietysti samalla elämänmuutoksen pyörteissä muutoinkin..voi olla että näin ajan päästä kun palaa tällaiselle saitille,huomaa muutoksien tuulet paremmin ku ne jotka tääl on ollu muuttumassa mukana ![]() Totista touhua,kuppikuntia jne..
|
|||
|
|||
![]()
Ennen offailu ei ollut niin totista. Nyt pitäisi suurimman osan mielestä olla toitsu että voi ylipäätään mennä asvalttia pidemmälle ja jos ei ole toitsu niin se on melkoinen ongelma
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rentoa.
Eikös sitä sanota et "tieto lisää tuskaa" ?
Nykyjään vaan visiin tiedetään niin paljon enemmän ja näin voidaa sortua pätemiseen myös aikaisempaa helpommin. Kyllä ainakin safareilla ja ajopäivillä on avoin ja mukava ilmapiiri aina ollut ja aina pääsee jutulle oli minkä merkkinen auto alla tahansa ja kaikki auttaa kaikkia jos apua pyydetään. Itse muistan että aikoinaan Jeeppieihin tutustessani en edes tiennyt että se oli kotosin USA:sta??? Hiljalleen se on käynnyt ilmi tosin osathan valmistetaan nykyjään jo melkein muualla. Itehän olen vasta n. 10 vuotta harrastanut ja -07 vasta tännekkin kirjautunut, eli siis aika tuore tapaus. t. Ismo Ämmä
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 19.05.2015 07:23 |
|
||||
|
||||
![]()
On. Kaikki muuttuu.
Tuolla ihmettelin itsekin samaa. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=81114
|
|||
|
|||
![]()
Nerd-O:ismi on aika iso ongelma sivustolla.
Lähes kaikkiin autoprojekteihin tarjotaan tiettyyn kaavaan tungettuja neuvoja. Vittuilu ja paskan jauhaminen lisääntynyt järkyttävästi jopa asiallisissa keskusteluissa. Lippa takana tyyli lisääntynyt ja jopa veijon esso neuvot ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tää on kyllä NIIN totta.
![]() ![]() "Tietoa" löytyy, mutta mistä se on tullut? Mutua, vai kaverin-kummin-kaimalta kuultua? Ainakin sitä pitää tarjota isoon ääneen ja joka paikkaan.. Täällä ei onneksi siinä määrin kuin vaikka overilla.. Siellä saa olla melko tarkkana mitä ohjeita saa ja silti suodattaa vielä järkevistäkin vastaajista omaan tilanteeseen sopiva tieto. ![]() ![]() Masinisti/traktori-foorumeilla homma on erittäin hyvin hanskassa, eikä tuota taaja-asutusalueen-"järkeä" käytetä/tarjota niin paljon kuin autopuolella.. ![]() ![]() On tässä nykytilanteessa kyllä paljon hyvääkin. Isommat käyttäjämäärät tarjoaa asiallistakin tietoa paljon nopeammin ja paskanpuhujien vastaukset poljetaan kyllä maanrakoon nopeasti. ![]() Kymmenen vuotta sitten ehdin siinä ajassa mitä oikean tiedon saaminen kesti, tehdä jo pariin kertaan väärän neuvon mukaan hommat.. ![]() ![]() Eli on kuitenkin häpee olla nopee.. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ja tämä tarkoittaa mitä? Se että kertoo omakohtaisia kokemuksia on jotenkin ongelma siis? Vai se ettei oikeesti usko tuohon toitsu ylivoimaan mitä muuten melko monessa topikissa viljellään. Ja sekin muuten perustuu ihan omakohtaiseen kokemukseen ihan omasta toitsusta, joka oli muuten aika onneton esitys
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Täs nyt on omasta mielestäni sitä trollausta taas. Onneks oon sekakäyttäjä, niin ei tarvii kumppikuntiin tipahdella ja voi harrastella vapaasti kaikki maastureita. Ja mitä topikin aiheeseen tulee, niin kai tää maailma muutenki on muuttunu tuos ajassa, niin miks ei offipalstakin? |
|
|||
|
|||
![]()
Se alkuperäinen kommentti ei kyllä niin vakavasti oltu kirjoitettu. Näin chatti puolella kun ollaan. Mut jotenkin ideaa kyllä söisi jos perässä lukisi vitsi vitsi? Tuo hymiömääräkään ei näyttänyt auttavan asiaa ollenkaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Dodii, en tiedä miksi palstan ensimmäinen postaus sattu tähän keskuteluun tulemaan mutta annan uuden ja vihreän vastaukseni.
Itse monta palstaa seuranneena ja käyttäneenä voin todeta että offipalsta on edelleen kaikista leppoisin palsta. Voi herranjumala sitä paskamyrskyä audi,bmw jnejne foorumeilla jos satut tekemään jotain samaa kuin toiset tai sitten eri. Ikinä ei hyvä. Ainahan se yks mulkku löytyy joka porukkaan, mutta yleisesti ottaen mielestäni tällä palstalla on aina tullut rakentavia tai ainakin perustelut sisältäviä kommentteja. Turha se on mielipiteistä väitellä, vaikka onhan se välillä hauskaakin. ![]() Ps. omaa rojekteja ei näytillä ole kun niissä ei yksinkertaisesti ole tapahtunut mitään kahteen vuoteen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jeps,eli mä löysin oikeesti asian mikä mua on riivannu koko tän takaisintulon riemun rasitteena,mikä on muuttunnu...tootta väsyttänny rangeharrastajat täältä omille viel vanhemmille sivustoille..
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 23.05.2015 17:34 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ennen Isuzu prokkis, nyt Suzuki | Jussi Heinonen | Maasturiprojektit | 116 | 01.02.2015 20:22 |
Tuxu ennen ja jälkeen.. | k81 | Chit-Chat | 29 | 24.04.2010 13:03 |
"Projektit ennen ja nyt" topici hukassa... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.05.2007 15:14 |
MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 8 | 06.01.2007 19:41 |
Ennen oli kaikki paremmin, vai oliko? | Wille | Society | 1 | 11.12.2006 11:31 |